۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹

از فردا؛

امکان یک بار خروج از طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰ وجود دارد

امکان یک بار خروج از طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰ وجود دارد

از فردا؛ ساعت صبحگاهی طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا با یک بار خروج بعد از ساعت ۱۴:۳۰، از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصرگاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ۱۰ آبان‌ماه، ساعت صبحگاهی طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا با یک بار خروج بعد از ساعت ۱۴:۳۰، از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصرگاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر می‌کند.

پنجشنبه‌ها فقط طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ اجرا خواهد شد.

هم‌چنین جهت تسهیل در تردد، ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک یا طرح کنترل آلودگی هوا در صورت احراز هویت در دفاتر خدمات الکترونیک شهر می‌توانند قبل از ۹ صبح یک خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۴:۳۰ یک ورود رایگان به محدوده‌های مربوطه داشته باشند.

شهروندان تهرانی برای ورود به محدوده طرح ترافیک، باید در سامانه «تهران من» روز ورود خود به طرح ترافیک را رزرو کنند، در غیر این صورت محاسبه عوارض تردد خودرو با بیشینه ضرایب و به‌ازای هر روز تردد با نرخ ۷۸۷.۵۰۰ ریال مستقل از ساعت تردد و نوع معاینه فنی خودرو انجام خواهد شد.

برای ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) نیازی به رزرو نیست.

کد خبر 5340614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سهراب مهربان IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 0
      در مورد طرح ترافیک چند تا نکته عرض می کنم امیدوارم به گوش مسئولین برسد: اول؛ این طرح با عدالت اجتماعی اسلامی منافات دارد؛ این طرح از کشورهایی که دارای نظام سرمایه داری هستن کپی شده متاسفانه و الان سالهاست که ب اشتباه در حال اجراست. در کشورهای سرمایه داری هر کسی پول دارد شهروند درجه 1 و بقیه در رتبه
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      1 0
      تغییر زمان طرح ترافیک بدون آگاهی رسانی مناسب انجام شد و مرا به یاد برنامه افزایش ناگهانی قیمت بنزین انداخت
    • شهروند بی پناه IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      شما خود ویا فرزندتان سوار اتوبوس ویا مترو میشدید بخاطر اینکه کرونا نگیرین هرگز ساعت طرح ترافیک را زیاد نمیکردیدولی بخاطر منافع وفروش طرح حاضرید دست به هر کاری بزنید .