۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۱۶

معاون استاندار بوشهر:

دشمن دنبال هرج و مرج است/ لزوم تقویت آموزش های عمومی

دشمن دنبال هرج و مرج است/ لزوم تقویت آموزش های عمومی

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم تقویت آموزش های عمومی تاکید کرد و گفت: دشمنان با انواع ترفند به دنبال ناامیدی مردم و ایجاد هرج و مرج هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی عصر دوشنبه در بازدید از بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اظهار داشت: دشمنان تلاش گسترده‌ای را برای ایجاد حس ناامیدی در بین مردم دارند و با تبلیغات سو و توطئه‌های به دنبال رسیدن به این هدف هستند.

وی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان را یکی از مهمترین اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: باید بیش از گذشته مراقب باشیم و زمینه برای تقویت وحدت، همدلی و انسجام در جامعه فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به تلاش‌های مراکز درمانی استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: شاهد تلاش شبانه‌روزی و جهادی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس هستیم.

وی با بیان اینکه با افزایش واکسیناسیون و البته رعایت مردم از این بیماری عبور خواهیم کرد اضافه کرد: در عرصه مقابله با کرونا شاهد تلاش گسترده بیمارستان تأمین اجتماعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی بودیم و شهدای متعددی در این راستا جان خود را تقدیم کردند.

ایرانی با اشاره به حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت افزود: دشمنان با انواع ترفند به دنبال ناامیدی مردم و ایجاد هرج و مرج بودند که الحمدلله شکست خوردند و برای همین است که ما باید با مراقبت و آموزش‌های عمومی اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این بازدید از بخش ویژه بیماران کرونایی و اورژانس بازدید و با برخی از بیماران و کادر بیمارستان گفتگو کرد و در جریان روند مداوای بیماران قرار گرفت.

کد خبر 5341613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      به دشمن احتیاج نیست حود مسولان کشور با فسادهای گسترده و تورم نا امید هستند