۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

امام جمعه ساوه:

رجزخوانی صهیونیست‌ها علیه ایران طبل تو خالی است

رجزخوانی صهیونیست‌ها علیه ایران طبل تو خالی است

ساوه - امام جمعه ساوه گفت: ‌اقدام اخیر سپاه در دریای عمان نشان داد رجز خوانی‌های صهیونیستی علیه ایران طبل تو خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: از ضروریات است که از ظرفیت‌های حوزه علمیه استفاده شود و تقویت حوزه‌های علمیه از نظر تجهیزات و دعوت جوانان به سوی حوزه‌های علمیه و پیوند حوزه علمیه با دانشگاه می‌تواند جامعه را ایمن کند.

وی افزود: در قرآن کریم تأکید شده هوشمندی و تدبیر داشته باشید و از نظر تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری نظامی باید به گونه‌ای قوی باشید که دشمن چشم طمع نداشته باشید و بهترین سلاح، هوشمندی است با دوستان مروت اما در برابر دشمنان شیطان صفت باید با اقتدار ایستاد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: کار نیروی دریا دل سپاه غیورانه و مقتدرانه بود و انقلاب اسلامی را روسفید کردند. نظامیان امریکایی هر کاری برای ناکامی سپاه در دریای عمان انجام دادند اما خودشان ناکام شدند. دشمنان باید بدانند یاوه گویی هایی آنها به لطف خداوند و همت ملت غیور ایران برای همیشه ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: آل سعود بفهمد شکست‌های سریالی آنها همچنان ادامه خواهد داشت و بهترین لطفی که می‌توانند در حق خودشان بکنند این است که دست از توهم و یاوه گویی بردارند چرا که در برابر اقتدار ایران آنها و اربابانشان ناکام خواهند ماند. رجز خوانی صهیونیست‌ها علیه ایران طبل تو خالی است و اقدام اخیر سپاه بار دیگر رسوایی آنها را برملا ساخت.

وی افزود: اقتدار نیروهای دریادل سپاه باعث شد با توجه به شکافی که بین آمریکا و فرانسه وجود دارد این دو کشور از هم دورتر شوند در مقابل هم قرار گیرند.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد :۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است فرهنگ محمدی و علوی باید در جامعه گسترش یابد و نباید اجازه بدهیم فرهنگ منحط غربی ما را از فرهنگ اصیل و الهی دور کند.

کد خبر 5344405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha