۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

هنر بهترین ابزار برای ترویج مفاهیم دینی در جامعه است

هنر بهترین ابزار برای ترویج مفاهیم دینی در جامعه است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که هنر ابزار برنده ای است، گفت: هنر بهترین ابزار برای ترویج مفاهیم دینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر عباسعلی گرزین شامگاه دوشنبه در جمع هنرمندان گلستانی اظهار کرد: معتقد هستم که هنر یک ودیعه الهی است که در وجود هر انسانی نهاده شده و خوشا به سعادت آن شخصی که نهایت حسن استفاده را از این ودیعه الهی و لطف خدا ببرد و آن را به ثمرات عالی انسانی برساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ما به این مسئله نیاز داریم که اگر کار ویژه‌ای در برابر رقیب چغر بد بدن لازم است باید هم افزایی ویژه بین دستگاه‌ها و نهادها انجام شود.

گرزین بیان کرد: فضای هنر بسیار لطیف و حساس است و کوچک‌ترین مسئله باعث دل آزردگی و ناراحتی هنرمندان می‌شود.

وی با اشاره به درد و دل هنرمندان حاضر گفت: آهنگ نقد در جامعه امری ضروری است و علت اینکه به هنر بی مهری شده به فضای فرهنگ و هنر برمی‌گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: هنر ابزار برنده و بهترین ابزار برای ترویج مفاهیم دینی است و رهبر معظم انقلاب اگر جلسات سالانه ثابت علنی و غیر علنی با هنرمندان دارند به دلیل این است که هنر را به خوبی می‌شناسند.

گرزین اضافه کرد: جمهوری اسلامی پرچمی را بلند کرده که متکی به تاریخ چند هزارساله توحیدی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: افتراق فرهنگ ایرانی اسلامی آن است که فرهنگ ایرانی هم از قبل اسلام موحد بوده و خود این امر پیام دارد و نشان می‌دهد که مردم ایران زیربار خرده فرهنگ‌ها و مکتب‌ها و حرف‌های غیرتوحیدی نرفتند و این امر با جهانی که می‌خواهد همه را زیر سلطه خود بگیرد در تضاد است بنابراین آنها اصالتاً هویت ما را برنمی‌تابند.

کد خبر 5347114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha