۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

استاندار خراسان رضوی در شورای اداری استان تأکید کرد؛

سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی به مراجعان

سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی به مراجعان

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب‌علی نظری در نشست شورای اداری خراسان رضوی که با حضور وزیر اطلاعات که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید فضای استان را تبدیل به یک فضای کاری، مثبت و همگرایی کنیم.

وی افزود: خیلی مهم است که یک اندیشه فعال و پویا داشته باشیم که حتماً باید این اندیشه و نگاه را متمرکز کنیم و با واقعیات در صحنه این اندیشه را روان‌سازی کنیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به مسئولین تأکید کرد: باید از همدیگر حمایت کنیم، کسی نباید از کسی نگرانی داشته باشد و همه باید نسبت به دیگری حس همکاری، همراهی و پشتیبانی داشته باشند از این رو باید گفت این فضا در استان خراسان رضوی وجود دارد.

وی با اشاره به رویکردهای مدیریت استان خاطرنشان کرد: اولین محوری که برای ما بسیار حائز اهمیت است، روان‌سازی و تسهیل امور بوده که نیازمند برنامه برای تحقق آن هستیم.

نظری با تأکید بر این‌که دستگاه‌های اجرایی باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را رعایت کنند، ادامه داد: ارتقا بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود دومین رویکرد است که فوق‌العاده حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: محور سوم رویکردهای مدیریت استان، فعال‌سازی فعالیت‌های راکد در همه بخش‌ها است که در دستور کار دستگاه‌های مختلف قرار دارد و تبدیل به برنامه خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی، چهارمین محور از رویکردهای مدیریت استان را ایجاد ظرفیت‌های جدید بیان کرد و ادامه داد: باید رو به جلو حرکت کنیم و فعالیت‌های جدید را در بخش‌های گوناگون ایجاد کنیم، در این راستا طبق برنامه سال ۱۴۰۱، حتمأ باید همه دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به رویکرد تحولی به این موضوع ورود پیدا کنند.

وی اضافه کرد: محور پنجم و نهایی از رویکردهای ما، جبران عقب ماندگی‌های استان در بخش‌های مختلف است، به‌طور مثال در سرانه تخت بیمارستان استان دارای عقب ماندگی و در حوزه سرانه آموزشی نیز پایین‌تر از میانگین کشوری هستیم.

کد خبر 5360696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha