۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹

امام جمعه کرمانشاه:

پرداخت حقوق‌های نجومی در جامعه قابل پذیرش نیست

پرداخت حقوق‌های نجومی در جامعه قابل پذیرش نیست

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتشار برخی فیش‌های حقوق‌های نجومی، گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی در جامعه قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل بسیج در تاریخ پنج آذر سال ۵۸ توسط امام خمینی (ره) ناشی از درایت و حکمت امام راحل بوده و امروز بسیج به الگویی برای تمام کشورهای جهان اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) در ابتدای تشکیل بسیج، بسیج ۲۰ میلیونی را مطرح کردند و امروز کشورهای اسلامی و حامی مقاومت اسلامی از آن الگو گرفته‌اند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: سالروز تشکیل بسیج، ارتش، سپاه پاسداران و حکومت اسلامی ایران از ایام الله بوده و مؤمنان باید برای پاسداشت این ایام تلاش کنند.

علما بیان کرد: مؤمنان و ۱۲۴ هزار پیامبری که در مقابل ظلم، استکبار و بی عدالتی ایستادند روزهای عمر آنها به گفته قرآن کریم از ایام الله بوده و مسئولین باید تلاش کنند ایام الله مانند ۲۲ بهمن، سالروز تشکیل بسیج و … در کتاب‌های درسی وارد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین پنجم آذرماه سالروز ترور شهید محسن فخری زاده بوده که نقش بسزایی در پیشرفت علم و دانش کشور داشته‌اند و نمونه یک بسیجی پیرو خط رهبری هستند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ۱۰ آذر ماه سالروز به شهادت رسیدن آیت الله مدرس بوده و ایشان نه تنها برای مجلس شورای اسلامی بلکه برای تمام آحاد مردم باید برای مبارزه با ظلم الگو قرار گیرد.

علما با اشاره به انتشار فیش‌های حقوقی نجومی در هفته گذشته، بیان کرد: طی هفته گذشته تعدادی از فیش‌های حقوقی نجومی در رسانه‌ها مطرح شد که با سیره بزرگانی همچون آیت الله مدرس همخوانی ندارد.

وی تاکید کرد: یکی از مواضع صحیح دولت سیزدهم و رئیس جمهور ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی آمریکایی‌ها بوده که رئیس جمهور بر لغو کامل تحریم‌ها تاکید دارند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: جوانان نخبه و دانشمند کشور آینده سازان کشور هستند و باید به آنها توجه و مشکلات آنان حل شود و همچنین مشکل مسکن، کار و ازدواج جوانان باید در برنامه‌های دولت به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5361217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha