۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲

مدیر حج و زیارت کرمانشاه خبر داد؛

اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات از اواخر آذر ماه

اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات از اواخر آذر ماه

کرمانشاه- مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات از اواخر آذر ماه خبر داد.

حسین نیک‌روش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعزام زائران استان کرمانشاه به مقصد عتبات عالیات از اواخر آذر ماه سال جاری در استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: عزیمت زائران به عتبات عالیات در مسیر رفت به صورت هوایی و برگشت به صورت زمینی خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به شرایط ثبت نام عزیمت به عتبات عالیات، تصریح کرد: تزریق هر ۲ نوبت واکسن کرونا و داشتن تست پی. سی. آر منفی ۷۲ ساعت پیش از پرواز از شرایط ثبت نام سفر به کشور عراق بوده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی فعال در استان کرمانشاه مراجعه کنند.

نیک‌روش بیان کرد: هم‌اکنون یک تیم کارگزاری برای هماهنگی پروازها و نیز عقد قرارداد خدمات شامل اسکان و حمل و نقل به کشور عراق اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه در نظر گرفته شده برای زیارت عتبات عالیات، گفت: هزینه پرداختی برای هر زائر ۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده و زمان اعزام نخستین گروه اواخر آذر ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیش بینی‌ها برای تعداد زائران اعزامی حداقل یک پرواز در ماه شامل ۱۰۰ الی ۱۱۰ نفر انجام شده که در صورت استقبال مردم و وجود شرایط مطلوب در کشور عراق امکان افزایش آن وجود دارد.

کد خبر 5360456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه انجدانی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام و خسته نباشید .واقعا هزینه ی سفر به عراق از کرمانشاه خیلی گران تمام میشه و هزینه ی بالاست باید کاری کنند که قیمت ها کاهش پیدا کنه که مردم به راحتی و بدون دغدغه خاطر سفر کنند .