۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

امام جمعه زرندیه:

دشمنان به برکت نام بسیج جرأت تعرض به این خاک مقدس را ندارند

دشمنان به برکت نام بسیج جرأت تعرض به این خاک مقدس را ندارند

زرندیه - امام جمعه زرندیه با تأکید بر تقویت روحیه بسیجی در جامعه گفت: امروز به برکت نام مبارک بسیج، دشمنان و استکبار جهانی جرأت تعرض به این خاک مقدس را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرندیه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک گروه نظامی و حتی یک ارتش نیست بلکه یک فرهنگ است فرهنگ استقلال طلبی و عزت خواهی؛ بسیج یک مکتب است.

وی افزود: بسیج مکتب ارزشی، مکتب پاسداری از ارزشهای اسلامی و ارزشهای انسانی است. امروز تفکر بسیجی توانسته فراتر از مرزها حرکت کند و این حضور بخشی از صدور انقلاب است که امام عظیم الشأن انقلاب وعده آن را به ملت‌های ستمدیده دنیا داد.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: امروز به برکت نام مبارک بسیج، دشمنان و استکبار جهانی جرأت تعرض به این خاک مقدس را ندارند، بنابراین باید بیش از پیش روحیه بسیجی را در جامعه اسلامی تقویت کنیم.

ابراهیمی گفت: دنیا امروز اقتدار و عظمت بسیج را به خوبی درک کرده است و ملت‌ها می‌دانند که اگر بخواهند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند باید بسیج را تقویت کنند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی از نظر جغرافیایی به دلیل فاصله با دریاهای بزرگ به ویژه جریان‌های هوایی دارای آب و هوایی خشک و بری است طبق آمار موجود نیمی از جمعیت کشور در بیش از ۳۰۰ شهر و هزاران روستا در ۲۵ استان کشور گرفتار کم آبی هستند بنابراین باید منابع موجود آبی را با اجرا سیستم‌های آبیاری قطره‌ای، کانال کشی و زه کشی، رعایت الگوی کشت در مناطق مختلف، بحث جانمایی و استقرار صنایع بزرگ بهویژه فولاد مدیریت کرد.

کد خبر 5361270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha