۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵

ویس‌کرمی به مهر خبر داد؛

رای مثبت کمیسیون آموزش به برنامه‌های «یوسف نوری»

رای مثبت کمیسیون آموزش به برنامه‌های «یوسف نوری»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی به رأی اعضای کمیسیون گذاشته شد، نمایندگان با ۱۲ رأی موافق و ۲ رأی مخالف برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تأیید کردند.

مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از بررسی برنامه‌های یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی به رأی اعضای کمیسیون گذاشته شد، نمایندگان با ۱۲ رأی موافق و ۲ رأی مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تأیید کردند.

ویس کرمی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان نیز تصریح کرد: بررسی این لایحه در کمیسیون به پایان رسیده و حدود سه هفته است که به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی در ماده ۶ این لایحه ابهامات وجود دارد و مجلس و دولت در حال رایزنی برای بررسی بار مالی این لایحه هستند.

وی با بیان اینکه روش محاسبه حقوق معلمان در اصلاحیه جدید تغییر کرده است، اظهار داشت: در اصلاحیه جدید روش محاسبه حقوق معلمان ارتباطی به مدل وزارت علوم ندارد و به صورت مستقل محاسبه می‌شود.

کد خبر 5361839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      0 0
      بنده بازنشسته فرهنگی انتظار دارم ما را نیز در این طرح بگنجانید. بازنشسته بازنشسته است وقانون نیز ازسال1392 قرار بود اجرا شود.پس چرا؟
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      0 0
      ما وزیر نمیخوایم. مگه الان مشکلاتمون با وقتی که وزیر بیاد فرقی میکنه
    • جلالی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      0 0
      یعنی منظورشان این است که وزیر منتخب رای لازم را می اورد، ولی باید گفت که برنامه های پیشنهادی وزیر منتخب ،هیچ کدام قابلیت اجرا ندارد، پس لازم است که نمایندگان مردم در مجلس ،خود و دیگران را فریب ندهند