۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت سینماهای کرمانشاه از امروز

افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت سینماهای کرمانشاه از امروز

کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت سینماهای شهرستان کرمانشاه از امروز خبر داد.

محمدجواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا و موافقت وزارت بهداشت ظرفیت سینماهای شهرستان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به استقبال همشهریان از فیلم‌های روی پرده، سینماهای شهرستان کرمانشاه از امروز با ۷۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر که هواپیماها، اتوبوس‌ها و رستوران‌ها با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند و آمار جهانی نیز نشان از خطر انتقال کمتر از یک درصد در محیط سینماها دارد افزایش ظرفیت سینماها امری طبیعی است.

کنجوری با اشاره به راه اندازی سینما بیستون شهرستان کرمانشاه، بیان کرد: این سینما از هفته گذشته کار خود را با اکران فیلم گشت ارشاد سه آغاز و طی روزهای آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فیلم‌های قهرمان، آتابای، گشت ارشاد سه، منصور، دینامیت، شهر گربه‌ها در سینماهای شهرستان کرمانشاه اکران می‌شوند و علاقمندان می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیط سینما کنند.

کد خبر 5361905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha