۸ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۷

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

۴۸ هزار اصفهانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۴۸ هزار اصفهانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۴۸ هزار و ۷۷۶ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در اصفهان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکنون ۶ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۲۵ دُز واکسن کرونا در استان اصفهان استفاده شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان سه میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۱۹ نفر دُز اول، دو میلیون و ۸۵۹ هزار و ۲۳۰ نفر دُز دوم و ۴۸ هزار و ۷۷۶ نفر دُز سوم انواع واکسن‌های کرونا را دریافت کرده‌اند.

آمار ۲۴ ساعته واکسیناسیون کرونا در اصفهان به ۲۷ هزار نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۲۷ هزار و ۷۶۲ دُز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه مصرف شده است، تصریح کرد: از این میزان ۹ هزار و ۸۶۳ نفر دُز اول، ۱۵ هزار و ۹۷۳ نفر دُز دوم و یک هزار و ۹۲۶ نفر دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

وی درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۷۸ درصد برای دُز اول و ۶۴ درصد برای دُز دوم اعلام کرد و ادامه داد: ۴۰ مرکز تجمیعی و بیش از ۷۲ مرکز غیر تجمیعی در اصفهان فعال است.

عقدک گفت: با همکاری بسیج افرادی که تاکنون واکسینه نشدند را شناسایی و آنها را برای واکسیناسیون تشویق خواهیم کرد.

کد خبر 5363269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha