۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد؛

نجات ۶۷ نفر در عملیات های سازمان آتش نشانی کاشان در آبانماه امسال

نجات ۶۷ نفر در عملیات های سازمان آتش نشانی کاشان در آبانماه امسال

کاشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان از نجات ۶۷ نفر در عملیات های سازمان آتش نشانی کاشان طی آبانماه امسال خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع ۲۲ حادثه و حریق طی آبان ماه امسال اظهار داشت: با حضور سریع و انجام عملیات و نجات توسط مأموران این سازمان ۶۷ نفر از شهروندان کاشان از معرکه حوادث رخ داده، نجات پیدا کردند.

وی با بیان اینکه از بین این حوادث ۷۲ مورد مربوط به حریق بوده است، ابراز داشت: مهمترین علت در وقوع آتش سوزی‌های رخ داده در آبانماه اتصالی برق و عدم رعایت نکات ایمنی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان با اشاره به اینکه بیشترین حریق در ماه گذشته در سطح کاشان مربوط به وسایل نقلیه و منازل مسکونی بوده است، تصریح کرد: در آبان ماه از سوی شهروندان کاشانی هفت هزار و ۲۹۱ تماس نیز با سامانه ۱۲۵ گرفته شد.

مصدومیت ۱۹ نفر در حوادث رخ داده در کاشان طی آبانماه گذشته

وی با اشاره به اینکه در عملیات‌های انجام شده طی آبانماه ۱۹ نفر نیز مصدوم گزارش شده، خاطرنشان کرد: مأموران آتش نشانی این سازمان در آبانماه در ۲۰۵ حادثه مختلف از جمله تصادف، نجات افراد محبوس و غیره حضور داشته و امدادرسانی کردند.

پیراسته با اشاره به رضایت ۸۵ درصدی مردم کاشان از عملکرد سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: این نظرسنجی‌ها بر مبنای نرم افزاری که طراحی شده و بعد از هر عملیات از شهروندان نظرخواهی می‌شد، تدوین شده است.

فوت یک نفر در اثر برخورد با تابلو تبلیغاتی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصادف یک دستگاه پژو با یک تابلو تبلیغاتی صبح امروز ادامه داد: در اثر این حادثه در جاده کاشان - بادرود حوالی شهرک صنعتی امیرکبیر رخ داد متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان با بیان اینکه فرد متوفی ۳۴ سن داشت، افزود: این حادثه در اولین ساعات بامداد امروز گزارش شد ولی پس از حضور مأمورین مشخص شد از وقوع این حادثه ساعت‌ها گذشته بود و به دلیل تاریکی هوا و تردد کم مسیر قابل شناسایی نبوده است.

کد خبر 5364400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha