۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد؛

حریق در مجتمع تجاری بزرگ شیراز مهار شد

حریق در مجتمع تجاری بزرگ شیراز مهار شد

شیراز - رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش‌سوزی حادث شده در یک مجتمع بزرگ تجاری در شیراز با حضور به موقع و اقدام سریع ماموران آتش نشانی، اطفاء شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی قانع با اعلام خبر وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری واقع در خیابان عفیف آباد شیراز، توضیح داد: ساعت ۱۰ و ۲۷ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در قسمت تجاری طبقه همکف این مجتمع به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه مأموران آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه بعد از اعلام وقوع حریق به محل رسیدند، گفت: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه‌ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه‌ها و حضور شهروندان در محل، در صورت عدم حضور به موقع و کنترل حریق، حادثه‌ای گسترده پیش‌بینی می‌شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش آغاز شد و مشخص شد که این آتش سوزی از قسمت بالکن یک مغازه کیف و کفش بر اثر اتصالی در سیم‌های برق در محل انبار تعداد زیادی از اجناس رخ داده است.

به گفته قانع این حریق، منجر به متصاعد شدن دود در طبقات شده بود که در مدت زمانی کوتاهی با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملاً اطفا شد.

رئیس آتش نشانی یادآور شد: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان پس از اطفای حریق و عدم سرایت شعله‌ها به مغازه‌های همجوار، وارد مرحله ایمن سازی و لکه گیری شدند.

کد خبر 5367254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha