۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰

اکبر میثاقیان:

پدیده تیم غریبی است/ فوتبال را حاشیه دار نکنیم

 پدیده تیم غریبی است/ فوتبال را حاشیه دار نکنیم

ساری-سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، اوضاع تیمش را به مانند یک تیم خیلی غریب درمیان تیم‌های لیگ برتری ایران که تنها گذاشته شده وکسی را ندارد، تعبیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان پس از شکست ۲ برصفر تیمش پدیده مشهد برابر میزبانش نساجی مازندران در نشست گفت: ما روزهای خوبی نداریم و تیم خیلی غریبی هستیم و این حق‌مان نیست که این قدر غریب باشیم.

وی افزود: درحالی که فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، اما به حق‌مان نرسیدیم. امروز هم خیلی ناراحت بودند و خیلی در مورد این بازی بحث کردیم. بچه‌ها نگران بودند.

وی ادامه داد: فوتبال را با مدل آب نداریم و غذا نداریم حاشیه دار نکنیم.

فشار روی بازیکنان تیم پدیده زیاد است

سرمربی تیم پدیده مشهد با اشاره به اینکه فشار زیادی روی بازیکنان این تیم بوده و متأسفانه هنوز فشار اتفاقات روزهای شروع لیگ همچنان روی بازیکنان هست و هنوز اتفاقات را فراموش نکردند، تصریح کرد، از بازیکنانم می‌خواهم که برای بهتر شدن باید این ذهنیت را فراموش کنند تا امتیاز بگیریم، چون در جدول شرایط خوبی نداریم.

میثاقیان ادامه داد، اینکه تیم پدیده شرایط بدی دارد و اوضاع این تیم را بحرانی اعلام می‌کنند، این طور نیست، ما خودمان با هواپیما آمدیم و با هواپیما هم می‌رویم. این حرف‌ها خوب نیست و توهین به باشگاه ماست.

وی افزود: نیامدن مدیر رسانه‌ای و مدیرتیم به ساری به خاطر شلوغی وحجم مسافر بوده، اما این طور نیست که ما برای آنها بلیت نگرفته باشیم. یعنی باشگاه یک میلیون پول ندارد برای آنها بلیت بخرد.

بازی کردن درورزشگاه ساری واقعاً سخت بود

سرمربی تیم پدیده مشهد هم نسبت به بازی کردن در زمین ورزشگاه شهدای ساری، گلایه کرد وگفت: واقعاً بازی کردن در این ورزشگاه که شرایط زمینی بی کیفیتی داشته، خیلی سخت هم برای ما و هم تیم نساجی بود.

میثاقیان گفت: در این چند روز گفتند بازی تیم پدیده با نساجی در تهران، مشهد و ساری برگزار می‌شود و خودم ما هم سرگردان بودیم، انصافاً در زمین ورزشگاه ساری بازی کردن سخت بود.

وی افزود: متأسفانه فوتبال که نبود، بِکش بِکش بود. به نظرم نساجی از میزبانی به نحوی شایسته استفاده کرد.

وی اضافه کرد: درخصوص صحنه پنالتی هم که واقعاً پنالتی نبود و روی گل دوم تیم نساجی هم به نظرم آفساید بود، شاید چشمانم ضعیف شده اما به نظرم آفساید بود.

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: تیم ما امروز خیلی تحت فشار بود، هم از داوری و هم زمین مسابقه تحت فشار بودیم.

میثاقیان گفت: امروز بازی بدی در نیمه اول انجام ندادیم، اما در نیمه دوم زمین رو به خرابی بیشتر رفت و بازی بدی انجام دادیم که حق‌مان هم باخت بود.

تیم‌های ایرانی کنار زمین شلوغ می‌کنند

سرمربی تیم پدیده مشهد درخصوص پرسشی که چرا درکنار خط عصبانی و به داوری اعتراض و حتی ازخط عرض عبور می‌کردید، پاسخ داد: من ۳۰ سال است مربی هستم و هیچ وقت به داور توهین نکرده‌ام و نمی‌کنم.

میثاقیان افزود: من اصلاً خط را نمی‌بینم. امروز هم داور به من کارت زرد نشان داد.

وی افزود: ما روی نیمکت پدیده چهار نفر بودیم. حتی تدارکات نداشتیم. هر کسی یک رفتاری در مربیگری دارد، من هم اخلاقم این است که کنار خط بیایم و باید جنب و جوش داشته باشم.

در فوتبال ما هم یکی را بخواهند خراب کنند می‌گویند پول آب معدنی یا ناهار ندارد

سرمربی تیم پدیده مشهد همچنین در خصوص پاسخ به پرسش پایانی این نشست خبری در خصوص آینده این تیم و اینکه شما دراین مربیگری در این تیم ادامه خواهید داد، من کی گفتم مشکلات مالی داریم.

میثاقیان افزود: مشکلات باشگاه شخصی است و امروز هم مسئولان باشگاه زحمت کشیدند و ۲۰ درصد پول بچه‌ها را به حساب شأن واریز کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه در فوتبال ما هم یکی را بخواهند خراب کنند می‌گویند پول آب معدنی ندارد یا ناهار نخورده است، من هم مربی هستم و تا زمانی که بخواهند هستم، اگر هم نخواستند، من هم می‌روم.

به گزارش مهر، تیم تیم پدیده مشهد ن در چارچوب هفته هشتم رقاب ته‌ای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصریکشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میهمان تیم نساجی مازندران بود و با نتیجه ۲ برصفر از میزبان شمالی خود تن به شکست داد.

کد خبر 5368457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha