۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴

استاندار فارس اعلام کرد؛

آب‌رسانی به ۱۸ روستای کم برخوردار شیراز

آب‌رسانی به ۱۸ روستای کم برخوردار شیراز

شیراز – استاندار فارس گفت: آب‌رسانی به ۱۸ روستای کم برخوردار شهرستان شیراز تا پایان تابستان ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی (ع) که با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و آب رسانی به مناطق محروم شیراز برگزار شد، گفت: کار جمع آوری معتادان متجاهر را با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، آغاز خواهیم کرد که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، تا دهه فجر همه معتادان جمع آوری و ساماندهی خواهند شد.

وی با بیان اینکه بودجه لازم و مکان مناسب برای اجرای این طرح با هماهنگی مجموعه سپاه، شهرداری شیراز و بهزیستی فراهم شده است افزود: پیش بینی شده است هزار معتاد متجاهر شیراز در این مکان ساماندهی شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در ادامه جلسه، گفت: طرح آب رسانی و اصلاح شبکه به ۱۸ روستای کمتر برخوردار و محروم شهرستان شیراز را پیش بینی کرده‌ایم و قرار است که این طرح با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب شیراز در مدت یک سال اجرایی شود.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه این طرح آب رسانی با استفاده از اعتبارات استانی و قرارگاه محرومیت زدایی احمد بن موسی (ع) اجرایی می‌شود افزود: برای به نتیجه رسیدن این طرح، با حضور شهرداران، نماینده سپاه، نماینده قرارگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، ۳۱ قرارگاه محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان شیراز راه اندازی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که عملیات آب رسانی این روستاها تا قبل از تابستان ۱۴۰۱ به پایان خواهد برسد.

کد خبر 5370195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha