۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۴

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

احیا و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ضروری است

احیا و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ضروری است

تبریز- فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: احیا و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ضروری است.

سرهنگ حسین پوراسماعیل امشب در حاشیه ششمین سالگرد شهید مدافع حرم، شهید فخیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، برگزاری چنین یادواره‌هایی را در جهت احیا و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت، ضروری دانست و گفت: اگر ما بتوانیم، اهداف و آرمان‌های این شهدا را ادامه بدهیم و نگذاریم خونشان به هدر برود، مطمئناً روح شهدا هم در آرامش کامل خواهد بود.

پوراسماعیل افزود: در شرایطی که هنوز تهاجم و حیله دشمنان دفع نشده است بلکه در میدان‌های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و … در جریان است، همه ما به عنوان یک رزمنده تلقی می‌شویم که باید مثل شهدا و جانبازان عزیز، از این نبردها، سربلند بیرون بیاییم.

پدر شهید محمد رضا فخیمی هم در گفتگو با مهر با بیان اینکه ولایت مداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، از خواسته‌های اصلی این شهید بود، گفت: خود شهید هم در عمل، با فدا کردن عزیز ترین چیز خود، ولایت مداری و پایبندی به انقلاب را ثابت کرد.

وی ادامه داد: نه تنها من، بلکه همه خانواده‌های شهدا، از اینکه فرزندان و عزیزان خود را در راه اسلام و انقلاب، فدا کردیم، بسیار خرسندیم و اگر دوباره به گذشته برگردیم، باز هم در راه و هدف خود، ذره‌ای تردید نخواهیم کرد و دوباره همین راه را انتخاب خواهیم کرد.

کد خبر 5371159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha