۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۱۵

سخنگوی سپاه پاسداران:

تفکر مقاومت قبله اول مسلمانان را آزاد خواهد کرد

تفکر مقاومت قبله اول مسلمانان را آزاد خواهد کرد

کرمان - سخنگوی سپاه پاسداران گفت: جبهه و تفکر مقاومت اسرائیل را نابود و قبله اول مسلمانان را آزاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف چهارشنبه شب در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون در نقطه حساسی ایستاده‌ایم؛ امروز این نقطه برای بسیاری از نگاه‌های آزادی خواهان دنیا و مسلمانان و کسانی که از ظلم و جور آمریکا و صهیونیست در عذاب هستند، الهام بخش است.

وی گفت: رفتار شهید سلیمانی و میراث حاج قاسم که نیروی قدس و جبهه مقاومت است؛ امروز کار خودش را با سرعت و توفنده استمرار می‌دهد.

سردار شریف بیان کرد: بزرگترین آرزو شهید سلیمانی این بود که شر آمریکایی‌ها را از منطقه کم کند چرا که آنها حامی اصلی صهیونیست‌ها هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: مطمئن باشید اگر آمریکایی‌ها شرشان را کم کرده و از منطقه اخراج بشوند رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه خواهد ماند و امت اسلامی به آرزوی دیرینه خودشان که آزادی بیت المقدس است، می رسند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم، گفت: در دو سالی که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد همه مؤلفه‌ها برای افول و فروپاشی آمریکایی‌ها و خروجشان از منطقه غرب آسیا تحقق پیدا کرده است.

سردار شریف بیان کرد: بخشی از آرزوهای حاج قاسم که فرار آمریکا از افغانستان بود، اتفاق افتاده است و اخراج آمریکا از عراق در آستانه وقوع است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: این اتفاق از با ذلت و خواری آمریکا رخ داده است نه از سر تصمیم توأم با صبر آنها بلکه بیشتر ناشی از ترس هراس بیشتر، تلفات بیشتر و… است. آمریکایی‌ها بعد از ۲۰ سال استراتژی‌های خود را رها کردند و رفتند.

وی عنوان کرد: قطعاً عزم یاران حاج قاسم در جبهه مقاومت برای تحقق آن پیش بینی که حاج قاسم کرده بود، جزم تر شده است. آن پیش بینی این بود که جبهه و تفکر مقاومت اسرائیلی را نابود و قبله اول مسلمانان را آزاد خواهد کرد.

سردار شریف گفت: مطمئناً این اتفاق رخ خواهد داد چرا که امت اسلامی آگاهی پیدا کرده است. حاج قاسم با خدا معامله کرده بود؛ او سرباز پاک باخته ولایت و فرهنگ اهل بیت بود. خداوند به او عزت داد و او هم به امت اسلامی و ملت ایران عزت داد.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: بچه‌های لشکر ثارالله و مردم کرمان هم از این موهبت الهی برخوردار هستند که امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و آبرو و عزت مسلمانان شده است.

وی گفت: امیدواریم میزنانان خوبی برای زائران مزار شهید سلیمانی در کرمان باشیم به ویژه در سال جاری که مقداری شرایط کرونا فروکش کرده است.

سردار شریف بیان کرد: امیدواریم شاهد یک بزرگداشت باشکوه در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم باشید و بار دیگر مکتب حاج قاسم را تبیین کنیم.

کد خبر 5371192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha