۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸

فرماندار اشتهارد:

اشتهارد نیازمند استقرار تیم‌های مجهز امداد و نجات هلال احمر است

اشتهارد نیازمند استقرار تیم‌های مجهز امداد و نجات هلال احمر است

البرز - فرماندار اشتهارد گفت: بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی به ویژه در صنایع و محورهای مواصلاتی شهرستان استقرار تیم‌های آماده و مجهز امداد و نجات جمعیت هلال احمر را ضروری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از داوطلبین جمعیت هلال احمر اشتهارد که با حضور جمعی از خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر اشتهارد در سالن شهدای فرمانداری به مناسبت روز داوطلب برگزار شد، با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی داوطلبین و خیرین حامی هلال احمر اظهار کرد: این برنامه‌ها و این نام‌گذاری‌ها فرصتی است تا بتوانیم نگاهی به فعالیت‌های بزرگ‌ترین تشکل مردمی کشور یعنی جمعیت هلال احمر داشته باشیم.

وی بیان کرد: حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان حضوری بی‌منت و خداپسندانه است و موجب شده تا قشرهای مختلف جامعه نسبت به جمعیت هلال احمر و فعالیت‌هایش اعتماد و رضایتمندی داشته باشند و این اعتماد امروز به یکی از سرمایه‌های بزرگ جمعیت هلال احمر تبدیل شده است.

فرماندار اشتهارد با قدردانی از جمعیت هلال احمر البرز خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر توجه بیشتری به جمعیت هلال احمر اشتهارد شده که می‌توان به تجهیز و تکمیل برخی اقلام مورد نیاز امدادی و خدماتی که در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان داده شده است، اشاره کرد.

وی با تأکید بر وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر و همچنین یکی از محورهای مواصلاتی مهم استان در اشتهارد گفت: حوادث طبیعی و غیرطبیعی به ویژه در صنایع و همچنین حوادث جاده‌ای در اشتهارد زیاد اتفاق می‌افتد و امدادرسانی از طرف تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر یکی از نقاط قوت این جمعیت در اشتهارد است.

شیبک متذکر شد: به همین دلیل جمعیت هلال احمر اشتهارد باید به جمعیتی فعال پویا و آماده و مجهز برای ارائه خدمات در مواقع لزوم و ضرورت مبدل شود.

در پایان این آئین از ۲۰۰ داوطلب و خیر حامی هلال احمر با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

کد خبر 5371430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha