۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می ‌شود

طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می ‌شود

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای افزایش پروتکلها و سلامت افراد جامعه، طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می ‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد هاشمی بعدازظهر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا افزود: اجرای این طرح به شکلی خواهد بود که به شغل، فعالیت و زندگی روزمره و کسب و کار مردم آسیب نرسد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت محیط کار برای فعالین عرصه اقتصادی و کسب و کار، برای مقابله با ویروس مرگبار کرونا ضروری است، گفت: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در محیط مدارس و کلاس درس و کارکنان ادارات مورد توجه باشد.

هاشمی اظهار داشت: تعداد دانش آموزان در کلاس‌های درس باید کم بوده و پروتکل‌های بهداشتی، رعایت شده و برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از عادی انگاری و تجمعات خودداری شود.

وی تصریح کرد: باید کنترل و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی بیشتر شود و در مدارس به سیستم تهویه کلاس‌ها توجه داشت.

هاشمی افزود: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا نظارت و کنترل بر تالارها، باغات و سالن‌های مراسمات عروسی ضروری است.

وی تصریح کرد: کرونا شکل پیچیده‌ای دارد و شرایط کنونی را باید آرامش قبل از طوفان بدانیم و در این راستا طرح مدیریت هوشمند کرونا برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های اجرایی در دستگاه‌ها، ادارات و اصناف اجرا می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه این طرح برای اجرای دقیق و صحیح شیوه نامه‌های بهداشتی در همه سطوح جامعه شامل همه ادارات، فروشگاه‌ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تالارها، مراکز عملی نظیر مؤسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از فردا آغاز می‌شود، گفت: این طرح به مرور در همه سطح استان تعمیم می‌یابد و هدف از اجرای آن، حفظ شرایط موجود، کاش شیوع بیماری و ارتقای ضریب سلامت مردم استان در برابر بیماری کرونا است.

کد خبر 5372889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha