۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹

فرماندار میامی:

ساماندهی بازار محلی در میامی/ نظارت بر بازار تشدید شد

ساماندهی بازار محلی در میامی/ نظارت بر بازار تشدید شد

میامی- فرماندار میامی با اشاره به وضعیت نامناسب بازار محلی میامی، گفت: برای رضایتمندی مردم شهرداری در خصوص ساماندهی مکان سه‌شنبه‌ بازار اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری صبح یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار میامی به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به وضعیت بازار محلی مردم در این شهرستان، تاکید کرد: برای رضایتمندی مردم شهرداری در خصوص ساماندهی مکان سه‌شنبه بازار میامی اقدام کند.

وی با بیان اینکه تأکید دولت سیزدهم و استانداری سمنان بر ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات به مردم است و در شهرستان میامی نیز تقویت روز بازارها می‌تواند مؤثر باشد، افزود: جلسه ستاد تنظیم بازار به‌لحاظ این‌که نقش مستقیم در عرضه محصولات غذایی به مردم دارد، حائز اهمیت است و باید شرایطی را رقم بزنیم تا اجناس با قیمت واقعی به دست مردم برسد.

فرماندار میامی همچنین با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن شب یلدا، بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک نظارت و کنترل بر بازار از سوی دستگاه‌های متولی انجام شود، بیان کرد: نظارت و بازرسی مستمر بر اصناف شهرستان باید مدنظر باشد و با اصناف متخلف و گران‌فروش برخورد مؤثر و قاطع صورت بگیرد.

ملایری همچنین با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه ستاد تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز از جمله روغن، برنج، شکر و مرغ است که خوشبختانه با اقدامات دولت، کمبودی در بازار نداریم، گفت: در سال‌های گذشته، مسئولیت و دبیرخانه ستاد تنظیم بازار برعهده صنعت، معدن و تجارت بود و در ماه‌های اخیر با توجه به تصمیم دولت، برعهده جهاد کشاورزی قرار گرفته و لذا باید بر استفاده از ظرفیت مردم در کمک به جهاد تاکید کرد.

کد خبر 5373561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha