۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲

سرپرست فرمانداری پاوه خبر داد؛

استقرار سایت اداری موقت در مرز شوشمی پاوه

استقرار سایت اداری موقت در مرز شوشمی پاوه

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه از استقرار سایت اداری موقت در مرز شوشمی پاوه خبر داد.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی بازدید استاندار کرمانشاه طی روزهای گذشته از مرز رسمی شوشمی در شهرستان پاوه استقرار سایت موقت این مرز به تصویب کارگروه ویژه مرز و شورای تأمین استان کرمانشاه رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران مدیریت پایانه مرز رسمی شوشمی در شهرستان پاوه با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تصریح کرد: یکی از موانع استقرار سایت اداری مرز رسمی شوشمی اختلاف‌نظر در مورد جانمایی مکان سایت بود که در جلسه اخیر با حضور مسئولان استان و تاکید فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه این مشکل رفع شد.

بالایی بیان کرد: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در حال استقرار سایت اداری مرز شوشمی است و دستگاه‌های خدمت‌رسان مربوطه در مرز مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: هم اکنون مبادلات کالا و صادرات از مرز رسمی شوشمی فعال است و روزانه بیش از ۱۰۰ کامیون کالاها و میوه و صیفی‌جات و خشکبار و خاک‌آهن را از مرز شوشمی صادر می‌کنند.

کد خبر 5373752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فراجناحی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      0 0
      مرز شوشمی توسط دولت عراق بعنوان پایانه به رسمیت شناخته نشده، این همه هزینه اگر در پرویزخان میشد برای استان خیلی خوب بود هم پایانه باری و مسافری و...
    • فراجناحی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      0 0
      مرز شوشمی توسط عراق بعنوان پایانه به رسمیت شناخته نشده، اگر این هزینه ها در پرویزخان انجام می شد و نواقص آن، انبار و سردخانه و... رفع می شد. خیلی برای اقتصاد استان مفید بود