۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۲

مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۷۵۷ درصدی تردد مسافر از مرزهای کرمانشاه

افزایش ۷۵۷ درصدی تردد مسافر از مرزهای کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از افزایش ۷۵۷ درصدی تردد مسافر از مرزهای استان کرمانشاه خبر داد.

بختیار رحمانی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال‌جاری ورود ۲۹ هزار و ۲۴۳ مسافر و خروج ۲۵ هزار و ۶۱۲ مسافر از مرزهای استان کرمانشاه در گمرک به ثبت رسیده است.

وی افزود: رقم تردد مسافر از مرزهای استان کرمانشاه در هشت ماه نخست سال گذشته سه هزار و ۴۱۴ ورود و چهار هزار و ۲۸۸ خروج مسافر بوده که این رقم در سال‌جاری افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: با فروکش کردن موج بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون علیه کرونا در سال‌جاری تردد مسافر از مرزهای استان کرمانشاه افزایش ۷۵۷ درصدی در ورود و ۴۹۷ درصدی خروج را داشته است.

رحمانی‌پور بیان کرد: امسال با توجه انجام سفرهای هوایی در زمان اربعین ۴۵۹ نفر ورود مسافر و ۱۹۰ نفر خروج مسافر از طریق پرواز را گمرک استان کرمانشاه ثبت کرده است.

وی گفت: بیشترین تردد مسافر از مرز پرویزخان و تعداد کمی تردد مسافر از مرز خسروی در استان کرمانشاه داشته‌ایم و در حال حاضر تردد در مرز پرویزخان برقرار است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نظارت‌های کرونایی در مرزهای استان کرمانشاه، گفت: تردد مسافرین از طریق مرزهای استان کرمانشاه بیشتر برای سفرهای تفریحی، زیارتی و درمانی است.

کد خبر 5374934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha