۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۱

روزنامه «الرای» خبر داد

«اسکوچیچ» و «برانکو» گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کویت

«اسکوچیچ» و «برانکو» گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کویت

یک روزنامه کویتی از چهار گزینه هدایت تیم ملی فوتبال کویت از جمله دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «الرای» کویت در گزارشی اعلام کرد جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال این کشور قرار بوده روز شنبه برگزار شود که به دلیل عدم حضور دو عضو، این جلسه به تعویق افتاده است. از جمله دستورات کاری جلسه کمیته فنی فدراسیون کویت، تعیین سرمربی برای تیم ملی فوتبال این کشور بوده است.

این روزنامه اعلام کرد فدراسیون کویت چهار گزینه برای هدایت تیم ملی این کشور مدنظر دارد از جمله «سیلهاوی» و «لاویکا» سرمربی فعلی تیم ملی چک و سرمربی تیم المپیک این کشور.

علاوه بر این دراگان اسکوچیچ سرمربی کُروات تیم ملی ایران و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم عمان هم دو گزینه دیگر کویتی‌ها هستند.

به نوشته الرای، «احمد الیوسف» رئیس فدراسیون کویت پیش از این اعلام کرده بود که مشکلاتی برای عقد قرارداد با سیلهاوی و اسکوچیچ وجود دارد.

در مورد اسکوچیچ باید گفت که او با تیم ملی ایران در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ است و با کسب یک پیروزی از چهار مسابقه، این اتفاق می‌افتد. رئیس فدراسیون فوتبال کویت جدایی اسکوچیچ که برای نخستین بار صعود به جام جهانی را با ایران تجربه می‌کند  و حضور در تیم دیگری را دشوار دانسته است.

منابع خبری به این روزنامه کویتی گفته‌اند که یوسف اشتیاق زیادی برای مذاکره با برانکو ندارد و نگران است که ناکامی او با تیم ملی عمان در مسابقات انتخابی جام جهانی با واکنش منفی و بد هواداران و منتقدان مواجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این خبر مربوط به دو روز پیش است و مشخص نیست که آیا طی این مدت اتفاق جدیدی برای تیم ملی کویت رخ داده است یا نه.

کد خبر 5374996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha