۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۲

در سومین روز از دوره مسابقات سراسری قرآن؛

۱۴ بانوی نخبه قرآنی در حفظ استقامتی رقابت کردند

۱۴ بانوی نخبه قرآنی در  حفظ استقامتی رقابت کردند

در سومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ۱۴ بانوی نخبه قرآنی در حفظ استقامتی رقابت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت بانوان در مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، با حضور متسابقان رشته حفظ بیست جز قرآن و حفظ استقامتی برگزار شد. مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته حفظ ۲۰ جز قرآن در حالی از صبح دیروز اول دی ماه پیگیری شد که در این روز، ۱۰ حافظ ۲۰ جز قرآن کریم، با حضور در جایگاه، توانمندی‌های خود را در معرض دید هیئت داوران قرار دادند.

این رقابت‌ها با اجرای عاطفه محمودزاده از استان کرمان آغاز شد و در ادامه زکیه صابر از گیلان، مریم سیاهکلی از قزوین، فاطمه محمدی از فارس، فرشته صباغیان از اصفهان، حمیده حسینی از فارس، مریم مرادی از چهارمحال و بختیاری، هانیه برخورداری از یزد، زهرا انصاری از تهران و رقیه خزعلی‌زاده از خوزستان محفوظات خود را ارائه کردند.

مسابقات قرآن در بخش بانوان با حضور ایمان صحاف - رئیس هیئت داوران، اعظم اسکندری – تجوید، مرضیه دیانی - تجوید، پرنیان عصابخش – لحن، صدیقه بارانی - لحن، زهرا عساکره - صحت حفظ، مائده ادیب‌زاده - صحت حفظ، سمیه هیبتیان - صوت، هاله فیروزی - صوت، فاطمه‌سادات حسینی‌فر - هادی حفظ، سیده‌فاطمه میرغیاثی - وقف و ابتدا، فهیمه گلپایگانی - وقف و ابتدا، معصومه حسن‌خانی - اصول الاجرا دعاخوانی، فهیمه ایزدی - اصول اجرا دعاخوانی، نجمه شبانی‌قهرودی - صحت، حفظ (استقامتی)، الهام ماندگارمهر - صحت حفظ (استقامتی)، وجیهه شیخ‌فرشی - ناظر فنی، منصوره شهریاری - مدیر سالن مسابقات، خدیجه حدادی به عنوان محاسب برگزار شد و در این بخش از مسابقات هریک از شرکت کنندگان باید به دو سوال ۱۵ سطری که از سوی هیئت داوران طرح شده بود، پاسخ می‌دادند.

همچنین در رشته حفظ استقامتی، زینب محمدنژاد از آذربایجان غربی، زهرا محبی و هاجر نادعلیان از اصفهان، فاطمه شیرازی از تهران، فاطمه ابراهیمی از فارس، اعظم محمدی از هرمزگان، رؤیا فضایلی از خراسان رضوی، فاطمه پنبه دانه از خوزستان، زهرا سلطان پور از مازندران، سوگند رفیع زاده از گیلان، مجیده رضاپور از کرمان در نوبت صبح محفوظات خود را ارائه کردند و در نوبت بعدازظهر نیز فاطمه نظری از مازندران، نفیسه منصوری از اصفهان و سعیده سلطانی از تهران به رقابت می‌پردازند.

شرکت کنندگان در مرحله حفظ استقامتی که در محل سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، پس از کسب حدنصاب امتیاز، امروز پنجشنبه در مرحله نهایی مسابقات در رشته حفظ کل قرآن به رقابت پرداختند. مسابقات سراسری قرآن با رقابت ۱۴ حافظ کل قرآن برگزار شد. در این روز شاهد حضور حافظان کل قرآن کریم که سابقه حضور و کسب رتبه در مسابقات قرآن را دارند، بودیم.

زینب محمدنژاد از آذربایجان غربی، زهرا محبی و هاجر نادعلیان از اصفهان، فاطمه شیرازی از تهران، فاطمه ابراهیمی از فارس، اعظم محمدی از هرمزگان، رؤیا فضایلی از خراسان رضوی، فاطمه پنبه دانه از خوزستان، زهرا سلطان پور از مازندران، سوگند رفیع زاده از گیلان، مجیده رضاپور از کرمان، فاطمه نظری از مازندران، نفیسه منصوری از اصفهان و سعیده سلطانی از تهران، حافظان کل قرآن بودند که در جایگاه حضور پیدا کردند و به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند.

در این دوره از مسابقات از هریک از حفاظ دو سوال ۱۵ سطری پرسیده شد و شرکت کنندگان در رشته حفظ کل قرآن کریم، اول دی ماه با حضور در سازمان دارالقرآن الکریم به سوالات حفظ استقامتی پاسخ دادند.

کد خبر 5382439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha