۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در «مال خلیفه» به ثبت رسید

بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در «مال خلیفه» به ثبت رسید

شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته «مال خلیفه» با ۱۳.۲ میلیمتر بیشترین بارش در استان را به ثبت رساند.

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساماه بارشی فعال در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در روزهای جمعه و شنبه از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.

وی عنوان کرد: از روز یک شنبه تا اواسط هفته آینده افزایش ابر، بارش باران و برف، مه، کاهش دید افقی، وزش باد به نسبت شدید، در ارتفاعات کولاک برف، آبگرفتگی انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حین فعالیت این سامانه بارشی اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه در نیمه غربی، جنوبی، گردنه‌ها و مناطق سردسیر استان دور از انتظار نیست.

چراغ‌پور به مجموع بارش سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: تا ساعت شش و ۳۰ دقیقه روز جمعه مجموع بارش‌های باران و برف بر حسب میلیمتر در «شهرکرد» ۶.۲، «بروجن» ۲.۶، لردگان: ۷.۵، «کوهرنگ» ۱۴.۴، «اردل» ۸، «فارسان» ۳.۳، «سامان» ۱.۵، «بن» ۳، «شلمزار» ۵.۳، «سورشجان» ۲.۶، «فرخ شهر» ۲.۵»، «ایلبگی» ۱.۴، «مال خلیفه» ۱۳.۲، «بلداجی» ۴.۷، «دوآب صمصامی» ۱۰، «آونی» ۵ میلیمتر بوده است.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش در «مالخلیفه» و کمترین بارش در «ایلبگی» به بوده است.

کد خبر 5388366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      1 0
      خداکنه کوهرنگ پر بشه که زاینده رود جاری بشه
    • شکوهی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      1 0
      چهار محال را به خاطر سد زدن بی رویه و اناقال اب خشک کردن دیگه برف نمیباره اخه این چه مدیریتیه اون شهرها که خشک بودن چرا االان پراب شدن جشنه هم خشک کردید انان از بی مدیریتی و بی کفایتی