۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

۱۳هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال وبختیاری هستند

۱۳هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال وبختیاری هستند

شهرکرد- مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در تلاش هستیم هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند، گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی ظهر دوشنبه در مراسم اهدای ۱۶۶ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند با عنوان «مهر سردار»، اظهار کرد: امروزه حاج قاسم در منطقه نماد استقامت، رشادت و شهامت است.

وی عنوان کرد: دشمنان به این مسئله پی بردند که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بسیار خطرناک‌تر است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به شکست دشمنان و خروج آنان از منطقه، تصریح کرد: محاسبات دشمنان غلط از آب درآمد و نتوانستند به اهداف خود در منطقه برسند.

محمدی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک حقیقت تا ابد زنده است، ادامه داد: قاتلان سردار به زودی به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

وی با اشاره راه حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: باید از مکتب حاج قاسم درس بیاموزیم و دنبال‌رو مکتب اسلامی، انسانی و اخلاقی حاج قاسم باشیم.

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه برجسته مکتب امام خمینی (ره) بود، افزود: حاج قاسم با دشمنان سرسخت و با دوستان مهربان بود.

محمدی گفت: دشمن با کار احمقانه خود نتوانست معادلات منطقه را به نفع خود تغییر دهد و امروزه به واسطه خون حاج قاسم و شهدای مدافع حرم امنیت کامل در منطقه حاکم است.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف جهاد کرد و این الگویی برای مدیران است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری به اقدامات کمیته امداد در زمینه ارائه خدمات به مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: طی چند ماه اخیر تعداد هزار و ۴۵۰ تبلت با کمک خیران تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

محمدی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در تلاش است هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند، اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۱۰ دستگاه لپ‌تاپ در بین دانشجویان مددجو و ۲۰ دستگاه گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان تحت پوشش توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی این کمک‌ها بالغ بر ۹ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 5391276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha