۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶

در کابل؛

معاون نخست‌وزیر طالبان با هیئت روسی دیدار کرد

معاون نخست‌وزیر طالبان با هیئت روسی دیدار کرد

سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان از دیدار معاون نخست‌وزیر این گروه با هیئت روسی در کابل و گفتگو پیرامون استخراج نفت و گاز طبیعی و احداث پالایشگاه‌ هایی از سوی مسکو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان با انتشار پیامی در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی از دیدار عبدالسلام حنفی معاون نخست‌ وزیر این دولت با هیئتی از بازرگانان روسی در کابل خبر داد.

سخنگوی دولت موقت طالبان در این خصوص ادامه داد که در این دیدار مسائلی چون استخراج نفت و گاز طبیعی، احداث پالایشگاه‌ ها و تاسیسات سی‌ان‌جی و ال‌ان‌جی‌ و همچنین راه‌اندازی شرکت تولید سیمان مورد بررسی قرار گرفته‌ اند.

عبدالسلام حنفی معاون نخست‌ وزیر دولت موقت طالبان در این دیدار تاکید کرد که شرایط لازم در راستای سرمایه‌ گذاری در افغانستان برای بازرگانان روسیه فراهم خواهد شد.

کد خبر 5391505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جانباز IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      0 0
      جانباز جنگ عیدی و حقوق ندارد. زیر ۲۵ % گفتند که از فقر بمیرد. ولی برای خودشان ثروت و خودرو تصویب کردند؟! و ایران را و فرهنگ ایثار و شهادت را نابود کردند. می گویند : جانباز ۷۰ % که شایدفقط یک روز جبهه بوده و ظاهرش بسیار سالم است ماهیانه ۱۵ ملیون تومان حقوق می گیرد. و جانبازان عزیز زیر ۲۵ % که شاید هم