۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۰

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

۲سال باید به دولت وقت داد تا وضعیت بهتر شود

۲سال باید به دولت وقت داد تا وضعیت بهتر شود

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حداقل باید دو سال به دولت وقت داد تا وضعیت بهتر شود و با توجه به اینکه دولت به تنهایی امکان موفقیت را در امور ندارد باید مردم کنار دولت باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز پنجشنبه در آئین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه کربلای هویزه اظهار کرد: وجود خانواده شهدای هویزه مایه مباهات خوزستانی‌هاست که افتخار میزبانی از آنها را داریم؛ چادر و عبای مادر و دستان پدران شهیدان را می‌بوسیم.

وی با اشاره به اینکه سقیفه پیام‌آور همه ظلم‌ها و جسارت‌ها بود، افزود: سقیفه بنی ساعده سنگ بنای فاجعه کربلا و سر به نیزه کردن امام حسین (ع) است؛ امام حسین (ع) علیه این بدعت‌ها برخواست و روشنگری کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: مکتب صدیقه اطهر که مکتب سردار سلیمانی را برگرفته از آن می‌دانند، بهترین الگو برای رهروی از راه ولایت فقیه است.

موسوی فرد با اشاره به اینکه اگر سوار کشتی ولایت شدیم مسیر شهدای واقعی را طی می‌کنیم، یادآور شد: اقامه نماز یکی از واجبات ورود به این کشتی است که به سمت نور حرکت می‌کند و اگر بر خلاف آن عمل کنیم یعنی در مسیر ظلمات حرکت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: شب عاشورا مردم تا نزدیک کشتی ولایت رفتند ولی با جابه‌جایی مسیر در راه غلط حرکت کردند و بعد از پیاده شدن دیگر امکان برگشت به کشتی نور و ولایت را نداشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت باید مسئولان تلاشگری داشته باشد، برای این موفقیت تلاش حداکثری در حد جان دادن لازم است؛ سستی، تنبلی و تن پروری در مکتب حاج قاسم جایی ندارد.

موسوی فرد با اشاره به اینکه با مقاومت در مقابل دشمنان امکان پیروزی را داریم و شهدا این درس را به ما دادند، گفت: استقامت تا شهادت دیگر ویژگی مکتب حضرت زهرا (س) و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است؛ برای رشد و تعالی کشور باید سرباز ولایت باشیم.

وی با اشاره به اینکه رفتار کردن بر محور ولایت یکی دیگر از ویژگی‌های لازم برای موفقیت است، عنوان کرد: حداقل باید دو سال به دولت رئیسی وقت داد تا وضعیت بهتر شود؛ انقلاب در هشت سال گذشته حدود ۲۰ سال عقب افتاد و هر جایی که پا می‌گذاریم انگار میدان مین است، بنابراین دولت به تنهایی امکان موفقیت را در امور ندارد و مردم باید کنار دولت باشند.

کد خبر 5393728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha