۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

ظرفیت‌های مرزی کرمانشاه به حل مشکلات این استان کمک می‌کند

ظرفیت‌های مرزی کرمانشاه به حل مشکلات این استان کمک می‌کند

کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کرمانشاه در حوزه گردشگری، معادن و کشاورزی، گفت: ظرفیت‌های مرزی کرمانشاه به حل مشکلات این استان کمک می‌کند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخاب استاندار کرمانشاه با تأخیر اتفاق افتاد و حال که این اتفاق افتاده است انتظار داریم که فرزند کرمانشاه اولویت نخست را حل مشکل اشتغال جوانان این استان بگذارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کرمانشاه در حوزه گردشگری، معادن و کشاورزی، افزود: توجه به ظرفیت‌های داخلی استان کرمانشاه می‌تواند مشکلات استان را حل کند؛ ظرفیت و پتانسیل هم مرزی کرمانشاه با کشور عراق و مرزهای رسمی این استان با کشور عراق کمک کننده به حل مشکلات است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به بهره گیری از ظرفیت صادرات در منطقه اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود راه اندازی سریع‌تر منطقه آزاد قصر شیرین برای رونق بخشی به حوزه صادرات در دستور کار استاندار جدید کرمانشاه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و وحدت برای پیشبرد اهداف استان کرمانشاه، بیان کرد: رسیدگی به اشتغال باید جای سیاسی‌کاری را در استانداری گرفته و حل مشکل اشتغال در استان اولویت کاری باشد تا رتبه کرمانشاه در شاخص‌های فلاکت روندی نزولی به خود بگیرد.

حسینی کیا با اشاره به اهمیت انتخاب استاندار بومی در دولت‌ها، گفت: انتخاب استاندار بومی در هر استان می‌تواند به بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های اقلیمی، فرهنگی و آداب و رسوم کمک کند و امیدواریم انتخاب آقای امیری مقدم به عنوان استاندار بومی کرمانشاه گام بلندی در تحقق اهداف و منافع مردم کرمانشاه باشد.

کد خبر 5396297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha