۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد؛

ایجاد اشتغال اولویت نخست کرمانشاه/کرمانشاه بر ریل توسعه قرار گیرد

ایجاد اشتغال اولویت نخست کرمانشاه/کرمانشاه بر ریل توسعه قرار گیرد

کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت پرداختن به حل مساله اشتغال در استان کرمانشاه به عنوان اولویت نخست استان، گفت: انتظار داریم کرمانشاه بر ریل توسعه قرار گیرد.

محمد رشیدی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولویت نخست استان کرمانشاه، پرداختن به حل مشکل اشتغال است، که با توجه مباحث توسعه‌ای، صنعتی، معدن و کشاورزی که ظرفیت‌های زیادی در استان کرمانشاه در این سه عرصه وجود دارد، مشکلات بیکاری را می‌توان رفع کرد.

وی با تاکید به توجه بیشتر دولت به تولید، ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری بیشتر در استان کرمانشاه و حرکت در مسیر توسعه، افزود: توقع می‌رود دولت سیزدهم مباحث فرهنگی و توسعه فرهنگ انقلابی را به صورت جدی توسط استاندار دنبال کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخاب استاندار جدید کرمانشاه هرچند با تأخیر بالاخره انجام شد و حالا انتظار داریم تا با تلاش استاندار جدید، کرمانشاه بر ریل توسعه قرار گیرد.

رشیدی با اشاره به هم مرزی کرمانشاه با کشور عراق و ظرفیت میزبانی این استان از زائران حسینی (ع)، بیان کرد: استان کرمانشاه دروازه کربلاست و از دیرباز پایگاه ارادتمندان آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده و ظرفیت مناسبی برای توسعه فرهنگی دارد.

کد خبر 5396259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      0 0
      فقط ایشان نماینده کرمانشاه ست؟! از سخنان بقیه چرا مطلبی نمی زنید؟