۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

امام جمعه موقت کاشان:

بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش‌های انقلابی از اهداف دشمنان است

بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش‌های انقلابی از اهداف دشمنان است

کاشان - امام جمعه موقت کاشان گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن در حال حاضر بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسلامی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در ماه بهمن اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام سلطه و شاهنشاهی پهلوی آسان به دست نیامده است و تمام مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا این انقلاب حفظ شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب و نظام بر پایه خون‌های بسیاری از جوانان و مردم دلاور این کشور بنیان گذاشته شده است، ابراز داشت: در طول بیش از چهار دهه گذشته کشور با انواع و اقسام توطئه‌های دشمن روبرو بوده است که شکر خدا همه را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه انقلاب ایران دارای یک پشتوانه بزرگ مردمی است، تصریح کرد: ما باید در حفظ آرمان‌های شهدا و امام راحل تمام قد بایستیم و تلاشی مضاعف در جهت رفع مشکلات مردم باید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خود به خصوص در جمع مردم قم با اشاره به توطئه‌های دشمن خاطرنشان کرد: دشمن حساب ویژه‌ای بر تهاجم فرهنگی بر علیه مردم ایران باز کرده است و از این رو باید تدابیر ویژه‌ای برای مقابله با این توطئه‌ها اندیشید.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه دشمن بر غیرت زدایی از مردم به وسیله تهاجم فرهنگی بسیار کار می‌کند، تاکید کرد: از این رو رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند که غیرت دینی را باید حفظ کرد.

وی وحدت‌شکنی را دیگر حربه دشمن برای پیاده سازی توطئه‌های خود در کشور دانست و ادامه داد: یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی وحدت بین اقشار مختلف جامعه بوده و هست و این وحدت باید تقویت شود.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف دشمن در حال حاضر بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید روز به روز برای مردم تبیین شود و مدیران و مسئولین کشور هم باید در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

کد خبر 5405328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha