۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

امام جمعه سنندج:

انقلاب اسلامی فاصله طبقاتی در کشور را کاهش داد

انقلاب اسلامی فاصله طبقاتی در کشور را کاهش داد

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب خودکفایی کشور در عرصه های مختلف و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب دگرگونی‌های بسیاری در کشور شد و بسیاری از نقاط محروم و دورافتاده کشور به برکت انقلاب از خدمات و امکانات بسیاری بهره مند شدند.

وی افزود: کاهش فاصله طبقاتی و حرکت به سوی توسعه متوازن نقاط مختلف ایران از جمله برکاتی است که انقلاب اسلامی ایران برای مردم کشورمان به ارمغان داشته است و همچنان برکات این انقلاب مردمی ادامه دارد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: امنیت، اقتدار و عزت کشورمان مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای همه ما یک وظیفه ملی است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به بارش سنگین برف و مشکلات به وجود آمده از این ناحیه برای شهروندان اظهار کرد: از نزدیک شاهد تلاش راهداری، هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما، مسؤولان و دستگاه‌های خدمات رسان بودیم و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی افزود: خدمت به مردم از والاترین عبادات است و در آموزه‌های اسلامی بر این مهم تأکید شده است.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از گران فروشی برخی اقلام مورد نیاز مردم توسط برخی کسبه و تعطیلی خودسرانه خبازی‌ها انتقاد کرد و گفت: این افراد باید وجدان خود را قاضی کنند و بدانند که در زمان گرفتاری مردمی نباید سو استفاده کنند.

وی همچنین از ذخیره بسیار زیاد نان توسط شهروندان، افزایش بی رویه کرایه تاکسی‌ها و گران‌فروشی و احتکار کالاها به عنوان اعمال ناپسندی نام برد که در این چند روز در سنندج مشاهده شد.

امام جمعه سنندج خواستار تغییر این رویه ناپسند در شهر سنندج شد و بر همکاری مردم و مسئولان برای مقابله با بحران‌ها تأکید کرد.

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و دیگر منابع در جامعه تأکید کرد.

کد خبر 5405388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha