۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

جشنواره «اذان منتظران» در تراز کشوری و شأن همدان برگزار شود

جشنواره «اذان منتظران» در تراز کشوری و شأن همدان برگزار شود

همدان- سرپرست معاونت سیاسی استاندار همدان گفت: جشنواره «اذان منتظران»، یک رویداد معنوی و نورانی است که به عهده استان همدان گذاشته شده و باید آن را در تراز کشوری و در شأن استان برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی باب الحوائجی پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره «اذان منتظران» استان همدان که با حضور منصور سرگزی؛ معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد، و دیگر اعضای ستاد برگزار شد، گفت: جشنواره اذان منتظران، یک رویداد معنوی و نورانی است که به عهده استان همدان گذاشته شده و باید آن را در تراز کشوری و در شأن استان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: استاندار همدان تأکیدهای جدی در زمینه اجرایی شدن، و عملیاتی کردن مبحث اذان در استان دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه جشنواره اذان منتظران بر جامعه و عملکرد مدیران اثرات معنوی خواهد گذاشت، اظهار کرد: در جهتِ مطلوب برگزار کردن جشنواره اذان منتظران، از کلیه امکانات و ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

باب الحوائجی با اشاره به اینکه کارشناس پیگیری برای جشنواره اذان منتظران در نظر گرفته شود تا به صورت مستمر پیگیر اجرایی شدن مصوبات ستاد باشد، عنوان کرد: ضرورت دارد که جشنواره اذان منتظران و آثاری که به این جشنواره ارسال می‌شود، به صورت کتاب تهیه، تدوین و منتشر شود.

کد خبر 5410339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha