۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۳۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

دلیل سهم اندک «تئاتر فجر» در تبلیغات شهری/ «تجاری» برخورد نکنید!

دلیل سهم اندک «تئاتر فجر» در تبلیغات شهری/ «تجاری» برخورد نکنید!

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در خصوص تبلیغات شهری جشنواره تصریح کرد که بیشترین کم‌توجهی به جشنواره از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و در سطح شهر تهران تبلیغات شایسته‌ای برای مهمترین رویداد تئاتری کشور که به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود، دیده نمی‌شود.

وحید لک مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره تبلیغات شهری این دوره از جشنواره، به خبرنگار مهر گفت: طی ۶ ماه گذشته با شهرداری‌های منطقه ۱۱ و ۶ به عنوان مناطقی که مرکزیت سالن‌های نمایشی در آن‌ها واقع شده، برای تبلیغات چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رایزنی کردیم. شهرداری این ۲ منطقه نیز در این خصوص با دبیرخانه جشنواره همکاری داشتند.

وی اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۱ نهایت همکاری را با جشنواره تئاتر فجر داشت و حدود ۲۰ سازه تبلیغاتی را به جشنواره چهلم اختصاص داد. همچنین فضاسازی لازم جهت تبلیغات چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را خیابان‌های وحدت اسلامی، جمهوری و ولی‌عصر (عج) انجام داد.

لک با اشاره به همکاری سازمان مترو و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی برای تبلیغ جشنواره تئاتر فجر چهلم، توضیح داد: در تمامی ایستگاه‌های مترو پوستر جشنواره نصب شد و خطوط بی‌آرتی نیز در فضای داخلی و بیرونی خود به تبلیغ جشنواره تئاتر فجر پرداختند.

وی ادامه داد: اداره‌کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ۲۰ سازه تبلیغاتی شامل عرشه پل، پرتابل و بیلبورد را در اختیار چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قرار دادند.

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تأکید کرد: متأسفانه کمترین همکاری از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران بود و تعهدات سازمان به شکلی بسیار ناچیز و کوچک و دور از شأن این سازمان و همچنین جشنواره تئاتر فجر انجام شد. مشکل سازمان زیباسازی شهرداری تهران این است که ارتباطی نزدیک با فعالیت‌های فرهنگی و هنری ندارد و برخوردش تجاری یا مناسبتی است.

لک با اشاره به حمایت بخش خصوصی و همچنین برخی مراکز دولتی برای حمایت و تبلیغ چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اظهار کرد: ما تلاش بسیار کردیم که دوستان سازمان زیباسازی شهرداری تهران را توجیه کنیم که جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مناسبت فجر انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود و در نهایت پاسخ دوستان به خواسته ما برای تبلیغات شهری این بود که بیایید با هم تهاتر کنیم یعنی چیزی بدهید تا ما هم تبلیغ جشنواره انجام دهیم.

وی رفتار سازمان زیباسازی شهرداری تهران در قبال تئاتر و جشنواره تئاتر فجر را دور از شأن سازمانی دانست که شعار اهمیت قائل شدن برای مردم و شهر را سر می‌دهد ولی رفتارش به لحاظ فرهنگی و هنری در خور مردم و شهر تهران نیست.

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پایان سخنان خود تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران بیشترین کم‌توجهی را به جشنواره فرهنگی و هنری تئاتر فجر داشته است. اصولاً هیچ تبلیغی در حوزه تئاتر توسط این سازمان دیده نمی‌شود و انشاالله شهردار محترم تهران و کمیسیون فرهنگی مجلس در این امر ورود کرده و دوستان سازمان زیباسازی شهرداری را توجیه کنند که حمایت از هنر و هنرمندان تئاتر یک اصل برای شهرداری‌ها در تمام کشورهای جهان است.

کد خبر 5424007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha