۹ اسفند ۱۴۰۰، ۴:۰۸

مجارستان اعلام کرد که به اوکراین سلاح نمی فرستد

مجارستان اعلام کرد که به اوکراین سلاح نمی فرستد

در ادامه تحولات مربوط به حمله روسیه به اوکراین، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که کشورش به اوکراین سلاح نمی فرستد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که کشورش به اوکراین سلاح نمی‌فرستد.

این در حالی است که از زمان شروع حمله روسیه به اوکراین کشورهای اروپایی از ارسال سلاح به اوکراین خبر داده اند.

در این ارتباط، رسانه‌های روسیه از قصد هلند برای ارسال ۲۰۰ موشک ضدهوایی استینگر آمریکا در اسرع وقت به اوکراین خبر داد.

صدراعظم آلمان هم از تلاش برلین برای تجهیز اوکراین به سلاح‌های ضد تانک و موشک‌های استینگر خبر داد. بر اساس این گزارش، «اولاف شولتز» گفت که آلمان به دنبال تأمین هزار سلاح ضد تانک و ۵۰۰ موشک استینگر برای اوکراین به منظور مقابله با روسیه است. وزیر امور خارجه آلمان هم وعده کمک نظامی به اوکراین داد.

ستاد فرماندهی ارتش فرانسه اعلام نیز کرده که به دنبال حمله روسیه به اوکراین ۹۵۰۰ سرباز فرانسوی به حالت آماده‌باش در می‌آیند.

کد خبر 5435305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • FR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      درود بر اکراین زنده باد رییس جمهور شجاع و مقاومت قوی مردم اکراین و‌ لعنت خدا بر زمین‌خواران کمونیست روس کسانی که سالها پیش هم ارمنستان و آذربایجان .. در زمان حاضر هم دریای خزر را از ایران گرفتند. بهترین فرصت هست که ایران پس از توافق برجام انرژی جهان را تامین کند و میلیاردها ثروت به ایران باز گردد
    • FR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      درود بر رییس جمهور شجاع و مقاومت مردم اکراین و لعنت خدا بر زمین خواران کمونیست روس کسانی که سالها قبل هم آذربایجان و ارمنستان و...و زمان حال دریای خزر را از ایران گرفتند. بهترین فرصت هست بعد از توافق برجام ایران انرژی اروپا را تامین کند و میلیاردها ثروت به ایران برگردد. زنده باد ایران