۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۶:۲۹

وزیر خارجه انگلیس:

ممنوعیت فعالیت راشاتودی باعث ممنوعیت بی بی سی در روسیه می شود

ممنوعیت فعالیت راشاتودی باعث ممنوعیت بی بی سی در روسیه می شود

وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد، ممنوعیت فعالیت راشاتودی در انگلیس می تواند منجر به ممنوعیت بی بی سی در روسیه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، در پیامدهای حمله روسیه به اوکراین، لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس گفت که ممنوعیت کار شبکه راشاتودی در انگلیس می‌تواند به ممنوعیت کار بی بی سی در روسیه منجر شود.

تراس روز دوشنبه در سخنرانی خود در پارلمان انگلیس گفت: ما در حال مطالعه هستیم که فعالیت شبکه روسی راشاتودی را ممنوع کنیم اما در واقع ممنوعیت این شبکه در انگلیس به احتمال زیاد منجر به ممنوعیت کانال‌هایی مانند بی بی سی در روسیه خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم مردم روسیه به حقیقت آنچه ولادیمیر پوتین انجام می‌دهد دسترسی داشته باشند. بنابراین، ما باید تصمیمات سنجیده‌ای اتخاذ کنیم.

در ساعات اولیه صبح پنجشنبه ۲۴ فوریه، روسیه پس از درخواست کمک جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک برای دفاع از خود در برابر حملات شدید نیروهای اوکراینی، عملیات نظامی ویژه‌ای را در اوکراین آغاز کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این عملیات زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده است و غیرنظامیان در خطر نیستند. مسکو می‌گوید قصد ندارد اوکراین را اشغال کند، بلکه قصد دارد کی یف را خلع سلاح کند و تهدیداتش را متوقف کند.

کد خبر 5436146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      1 0
      خودتان رابدبخت ومفلوک وافسارزده خدما اسراییل وامریکای گداشده وبی ابرودرجهان قرارداده اید امروز اروپا بخاطرسیاستهای امریکا اتش خانه شده است وگرنه چرادوکشوراروپایی که جنگ میکنند درت اشتی بینشان راندارند بلکه برعکس به کشورهمسایه خودسلاح وتحریم وداعشی میاورند وکشوربیگانه امریکا حضورنظامی دراروپا پیدامیک