۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۲۰

طبق یک نظرسنجی مشخص شد؛

حمایت ۶۸ درصدی مردم روسیه از حمله به اوکراین

حمایت ۶۸ درصدی مردم روسیه از حمله به اوکراین

نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه نشان داد که ۶۸ درصد از مردم روسیه از عملیات نظامی این کشور در اوکراین حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه نشان داد که ۶۸ درصد از مردم روسیه از تصمیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور برای آغاز عملیات نظامی در اوکراین حمایت می‌کنند.

بر اساس نظرسنجی منتشر شده در وب سایت این مرکز، ۶۸ درصد از شهروندان روسیه از این تصمیم حمایت می‌کنند، ۲۲ درصد از آن حمایت نمی‌کنند و ۱۰ درصد نیز تصمیم گیری در مورد این مسئله را دشوار می‌دانند.

در ساعات اولیه صبح پنجشنبه ۲۴ فوریه، روسیه پس از درخواست کمک جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک برای دفاع از خود در برابر حملات شدید نیروهای اوکراینی، عملیات نظامی ویژه‌ای را در اوکراین آغاز کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این عملیات زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده است و غیرنظامیان در خطر نیستند. مسکو می‌گوید قصد ندارد اوکراین را اشغال کند، بلکه قصد دارد کی یف را خلع سلاح کند و تهدیداتش را متوقف کند.

کد خبر 5436133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروز IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      4 1
      روسیه میتونه جنگ را ببره ولی قدرت اشغال رو نداره . اروپا و غرب هم انقدر جنگ را ادامه میدن توسط پول و امکانات زیادشان تا بالاخره روسیه رو گوشه رینگ گرفتار و بزانو در میارن و پوتین مجبور به معامله میشه
    • مریم IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      4 2
      کدام نظر سنجی شفاف و بی طرف؟ اونم زیر خفقان و سانسور شدید
      • علی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
        2 0
        جنگ روسیه واوکراین مثل سوریه وروسیه درباتلاقی گیرکرده که اوکراین به ویرانه ای تبدیل ومردم دودسته گی ونابودی کشور وهزینه گزافی برروسیه تحمیل میَشه.