امروز انجام شد؛

گفتگوی صدر اعظم آلمان و «نفتالی بنت» درباره مذاکرات وین

گفتگوی صدر اعظم آلمان و «نفتالی بنت» درباره مذاکرات وین

«اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان و «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز طی دیداری مذاکرات وین و تحولات اوکراین را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری عرب ۴۸، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان، امروز چهارشنبه با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

طرفین در این دیدار تحولات مذاکرات وین و احتمال امضای یک توافق هسته ای جدید با ایران و همچنین پیامدهای بحران اوکراین را مورد بحث و بررسی قراردادند.

قرار بود که صدراعظم آلمان سفرهای کوتاهی به رام‌الله و اردن نیز داشته باشد اما سفر برنامه‌ریزی‌ شده او به علت اقدامات آلمان برای کمک به اوکراین و اعمال تحریم‌ علیه روسیه، کوتاه شد.

سفر شولتز به تل‌آویو پس از آن انجام شد که در روزهای اخیر پارلمان آلمان یک بودجه دفاعی به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار تصویب کرده و به دنبال گسترش همکاری با رژیم صهیونیستی در زمینه پهپادی است.

گفتنی است که شولتز شامگاه سه‌شنبه سفر کوتاه خود را به تل‌آویو آغاز کرد و این اولین سفر او از زمان انتصابش به عنوان صدراعظم آلمان، به اراضی اشغالی است.

همچنین قرار است که صدراعظم آلمان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز با یکدیگر مجددا دیدار کنند و یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک داشته باشند.

شولتز اعلام کرد که تمامی اعضای کابینه رژیم صهیونیستی برای سفر به برلین در راستای انجام گفتگوهای دولتی موافقت کرده است. وی تاریخ این سفر را اعلام نکرد.

کد خبر 5437060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 0
      بعد از اوکران که اسرائیل سرچوبش کرد یک دعوا تواوکراین برای اتحاد برجامی به پا کنه وزیر مشت ولگد روسیه (ولگدهای غیر مستقیم امریکا)داره له می شه به زودی نوبت محو ونابودی اسرائیل همان خانه عنکبوت می رسه.