۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۷۴ درصد متقاضیان طرح نهضت مسکن در خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند

۷۴ درصد متقاضیان طرح نهضت مسکن در خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعیین تکلیف ۷۴ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: استان رتبه نخست این شاخص را در کشور کسب کرده است.

قاسم قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۵۴ هزار و ۴۹۱ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکنون ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: از این تعداد بیش از ۴۰ هزار متقاضی که حدود ۷۴ درصد را شامل می‌شوند، تعیین تکلیف شده اند و تکلیف باقی افراد به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس گزارش طرح نهضت ملی مسکن که توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام شد، اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در بحث تعیین تکلیف متقاضیان رتبه اول را کسب کرد.

قاسمی همچنین به ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷ هزار و ۶۷۷ متقاضی مجرد در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۶۹ متقاضی مرد بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان آخرین روز از سال ۱۴۰۰ ادامه دارد که در همین راستا پالایش متقاضیان قبلی که ثبت نام کردند نیز صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5439942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha