۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛

تمدید آموزش غیرحضوری مدارس در شهرهای قرمز کرونایی کرمانشاه

تمدید آموزش غیرحضوری مدارس در شهرهای قرمز کرونایی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تمدید آموزش غیرحضوری مدارس در شهرهای قرمز کرونایی کرمانشاه خبر داد.

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا و در راستای کنترل پیک ششم با سویه جدید امیکرون تعطیلی آموزش حضوری مدارس در شهرستان‌های قرمز کرونایی تمدید شد.

وی افزود: تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در شهرهای قرمز از روز شنبه ۲۱ اسفندماه ماه تا پایان هفته به صورت حضوری تعطیل بوده و آموزش غیرحضوری در بستر فضای مجازی و شبکه شاد دنبال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرهایی که در وضعیت. نارنجی و زرد قرار گرفته‌اند کلاس‌های درس آنها در تمام مقاطع به صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در گروه‌های متوازن برگزار خواهد شد.

یزدان پناه بیان کرد: کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانش آموزان مبتلا می‌توانند آموزش خود را در فضای مجازی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: حضور عوامل اجرایی بر امر آموزش غیر حضوری در تمام ایام برای پاسخگویی به دانش آموزان، اولیا و ارباب رجوع در روزهای هفته در مدارس الزامی است.

گفتنی است، طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا شهرستان‌های قرمز شامل کرمانشاه، کنگاور، هرسین، صحنه، پاوه، ثلاث باباجانی و شهرستان‌های نارنجی نیز شامل اسلام آباد غرب، روانسر، گیلانغرب، سرپل ذهاب، جوانرود، سنقر و کلیایی، دالاهو است و تنها شهرستان زرد قصرشیرین معرفی شده است.

کد خبر 5444706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      خداکنه خود همدان هم مثل کرمانشاه وپاوه وضعیتش قرمزش بشه تا دانشگاهها ومدارس همدان کلاسهاش غیرحضوری مجازی برگزار بشه به‌حق این اعیاد شعبانیه خدا کنه همینطور بشه الهی عالمین عالمین یارب عالمین