۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما برای نوروز ۱۴۰۱

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما برای نوروز ۱۴۰۱

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه‌های این شبکه برای پخش در لحظات تحویل سال و ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام کردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه‌های این شبکه برای پخش در لحظات تحویل سال و ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد.

ویژه برنامه «سلام» به همت گروه جلسات و مسابقات شبکه، روز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ به مدت ۱۲ ساعت به صورت زنده از حرم رضوی به تهیه کنندگی ابراهیم جاهد و اجرای هادی صلح جو پخش خواهد شد. در طول برنامه، ارتباط مستقیم با حرم های مطهر در کربلای معلی، قم، شیراز و … برقرار خواهد شد. در این برنامه سعی شده است مردم در لحظات سال تحویل در حال و هوای حرم مطهر امام رضا علیه السلام و همچنین حرم مطهر امام حسین (ع) و دیگر اماکن مقدس قرار گیرند.

برنامه «روبراه» از گروه علوم قرآنی شبکه از ۲۸ اسفند تا ۱ فروردین، ساعت ۲۴ الی ۱:۳۰ با تهیه کنندگی و اجرای مهیارعبداللهی به صورت زنده از کربلای معلی پخش خواهد شد.
- همچنین سری جدید برنامه «خوشبخت» ویژه نوروز ساعت ۱۰ صبح و تکرار آن، روزهای ۲۸ اسفند تا ۱ فروردین هر شب ساعت ۲۱ و از ۲ فروردین تا آخر نوروز، هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

برنامه «منم بچه مسلمان»، تولید گروه کودک و نوجوان شبکه ویژه نوروز هر روز ساعت ۱۶ و تکرار آن ساعت ۱۱ روز بعد پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه «اسرا» از تولیدات گروه جلسات و مسابقات شبکه هر روز ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ پیشکش مخاطبان شبکه بویژه نوجوانان خواهد شد. برنامه زنده تقرب ویژه نوروز از گروه اطلاع رسانی شبکه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه «مصباح» از تولیدات گروه اطلاع رسانی شبکه هر روز ساعت ۱۸ به بررسی تحولات قرآنی و معارفی در سالی که گذشت می‌پردازد.

مستند «در میان کوچه‌ها» تولید جدید گروه اطلاع رسانی با موضوع زندگی مبلغین جهادی هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش خواهد شد.

همچنین «مناجات شعبانیه» از کربلای معلی هر شب ساعت ۲۳:۱۵ و قبل از اذان صبح نیز برنامه مناجات خوانی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش خواهد شد.

کد خبر 5446582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha