۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳

به همت شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود؛

نوروز مهدوی ۱۴۰۰ با ویژه برنامه «سلام»

 نوروز مهدوی ۱۴۰۰ با ویژه برنامه «سلام»

شبکه قرآن و معارف سیما با ویژه برنامه نوروزی "سلام" از جمعه ۲۹ اسفند به استقبال نوروز ۱۴۰۰ خواهد رفت و در ویژه برنامه‌ای با بخش‌های جذاب و متنوع نوروز مهدوی را جشن خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه «سلام» ویژه عید نوروز و لحظه تحویل سال روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

این ویژه برنامه در روز جمعه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹:۳۰ از مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی پخش می‌شود و با کربلای معلی ارتباط زنده تصویری خواهد داشت."سلام" در روز شنبه ۳۰ اسفند نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰، به صورت زنده از مشهد مقدس با حضور قاریان، کارشناسان و شاعران، مداحان و هنرمندان پخش می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما در حوزه خردسال و کودک، دو ویژه برنامه دارد؛ مجموعه نمایشی «یکی بود یکی نبود» ویژه کودکان در ۳۰ قسمت با موضوع آموزش مفاهیم دینی به کودکان با زبان جذاب نمایش هر روز ساعت ۱۷ و تکرار در روز بعد ساعت ۱۱ صبح، و ویژه برنامه «منم بچه مسلمان» با اجرای حجت الاسلام مقدسیان در ایام نوروز ساعت ۱۶:۳۰ پخش خواهد کرد.

همچنین دو مستند جذاب برای ایام نوروز در شبکه قرآن و معارف سیما تدارک دیده شده است. «مستند عقیق» با معرفی پیشکسوتان قرآنی در ساعت ۱۸ و «مستند عبای خاکی» با موضوع فعالیت‌های روحانیون در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و … ساعت ۱۵:۳۰ به سمع و نظر مخاطبان شبکه قرآن خواهد رسید. «یاد خدا» از دیگر برنامه‌های معارفی است که ساعت ۱۸:۴۵ به صورت روزانه پخش می‌شود.

«مهدیه ایران» ویژه برنامه‌ای است که با موضوع مهدویت در اعیاد شعبانیه هر روز ساعت ۱۱:۳۰ و ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های پرمخاطب، برنامه «مسابقه اسرا» است که فینال این مسابقه استعدادیابی قرآنی با یک دهه قدمت در بخش قرائت، اجرای معارفی، دعاخوانی و مداحی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱ برای علاقه‌مندان این برنامه پخش می‌شود.

برنامه "رو به راه " که در شب‌های زیارتی امام حسین علیه السلام در طول سال، حلقه وصل عاشقان اهل بیت علیهم السلام است در ایام نوروز ۱۴۰۰، هر شب به صورت ویژه از کربلای معلی ساعت ۲۲ این ارتباط را برقرار می‌سازد.

در ایام مبارک ماه شعبان و در سال جدید، به صورت روزانه مناجات شعبانیه در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش خواهد شد. ویژه برنامه تسبیح نیز در سحرهای ماه شعبان از ساعت ۳:۳۰ بامداد روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5170862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha