سردرگمی و استیصال شبکه عنکبوتی غاصبان قدس؛

بزرگترین و بی سابقه ترین حمله‌ سایبری علیه زیر ساخت‌های اسرائیل

بزرگترین و بی سابقه ترین حمله‌ سایبری علیه زیر ساخت‌های اسرائیل

یک منبع نظامی صهیونیستی تاکید کرد که بزرگترین حمله‌ سایبری تاریخ علیه زیر ساخت‌های اسرائیل انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی مورد حمله سایبری قرار گرفت. المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد: حمله سایبری وب سایت‌های دولتی را فلج کرد و ارزیابی این است که رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که هکرهای ایرانی پشت این حمله سایبری هستند.

روزنامه هاآرتص اعلام کرد که وب سایت‌های وزارت کشور، بهداشت، دادگستری و رفاه و همچنین دفتر نخست وزیری اسرائیل از کار افتاده‌اند. هاآرتص، به نقل از یک مقام امنیتی اسرائیل تاکید کرد: حمله سایبری امشب بزرگترین حمله سایبری انجام شده علیه اسرائیل است و تخمین زده می‌شود که یک کشور یا یک سازمان بزرگ پشت آن باشد!

تارنماهایی که مورد هدف قرار گرفته‌اند همچنان تحت تأثیر این حمله سایبری هستند و تا این لحظه اوضاع تحت کنترل درنیامده‌اند.

بزرگترین حمله سایبری تاریخ علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی

یک منبع نظامی صهیونیستی هم تاکید کرد: این حمله بزرگترین حمله سایبری تاریخ علیه زیر ساخت‌های اسرائیل است.

«بیتون روزن» خبرنگار کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: منبعی در سیستم ملی سایبری در پی فروپاشی بسیاری از سایت‌های دولتی گفت: این حادثه در حال رسیدگی است و ما نمی‌توانیم فراتر از آن اطلاعی دهیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که وزرای کابینه اسرائیل قادر به وارد شدن به سایت‌ها نیستند. رسانه‌های رژیم صهیونسیتی تاکید کرده‌اند که خسارت حمله سایبری زیاد و بزرگ بوده و این حمله، هجومی نامتعارف بوده است.

از دسترس خارج شدن سایت موساد

سایت موساد نیز در نتیجه حمله سایبری گسترده از دسترس خارج شد.

براساس اخبار منتشره، تارنماهایی که مورد هدف قرار گرفته‌اند همچنان تحت تأثیر این حمله سایبری هستند و تا این لحظه اوضاع تحت کنترل درنیامده‌اند.

تأیید اختلال در شبکه اینترنتی رژیم صهیونیستی از سوی نت بلاکس

همچنین نت‌بلاکس نیز اختلال گسترده در شبکه اینترنتی اسرائیل را تأیید کرد.

خبرنگار بخش خاورمیانه فاکس‌نیوز نیز در توییتی از «بزرگ‌ترین حمله‌ی سایبری تاریخ اسرائیل» نوشته و گفته که در اسرائیل وضعیت اضطراری اعلام شده‌است.

واکنش عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی آزادی فلسطین

«ماهر مزهر» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی آزادی فلسطین در واکنش به حمله سایبری به اسرائیل گفت: نیروهای مقاومت در همه زمینه‌ها در حال توسعه و نوآوری هستند. حمله سایبری نشان می‌دهد که این رژیم مصنوعی ضربات دردناکی دریافت می‌کند که شکنندگی آن را تأیید می‌کند.

نگرانی از هدف قرار گرفتن سایت‌های راهبردی و زیربنایی

یک منبع امنیتی به هاآرتص خبر داد: بعد از وقوع این تهاجم نهادهای پدافندی و مقر مرکزی سایبری به حال آماده باش در آمدند تا حجم زیان‌ها را ارزیابی کنند.

در همین حال نگرانی‌ها از هدف قرار گرفتن سایت‌های راهبردی و زیربنایی اسرائیل همچون برق و آب هم وجود دارد و ارزیابی‌ها در مورد احتمال هدف قرار گرفتن آنها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ورود وزارت جنگ اسرائیل به پرونده حمله سایبری

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند به دلیل وسعت بسیار زیاد این تهاجم، وزارت جنگ اسرائیل هم وارد این پرونده شده است.

واحد دفاع سایبری ارتش اسرائیل نیز برای کمک به ارزیابی ابعاد این تهاجم خارق العاده به بقیه نهادهای اسرائیلی کمک می‌کند.

«رافائل فرانکو» یکی از کارشناسان برجسته امنیت سایبری در رژیم صهیونیستی هم شرایط فعلی را فوق‌العاده و بی سابقه توصیف کرد.

کد خبر 5447235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      2 0
      عالی
    • علی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      2 0
      باش تا صبح دولتت بدمد ' کاین هنوز از نتایج سحر است
    • تاریخ کیا IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      2 0
      برو قوی باش اگر راحت جان طلبی. در دویست سال گذشته ایرانی ها همش انفعالی عمل کردند و هی شدت تجاوز به ما بیشتر شد. در دنیایی که فقط و فقط زبان زور را می فهمد چاره ای جز اینکه قوی باشیم و مشت اول را بزنیم نداریم. دست مریزاد