۳ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۵

سفارت ایران در ارمنستان:

هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند

هموطنان ایرانی به سمت مرز ارمنستان حرکت نکنند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست که تا زمان بهتر شدن وضعیت جوی و رفع خطرات تردد از مسیر جاده‌ای، از حرکت به سمت مرز ارمنستان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با شروع دوباره بارش برف و کولاک در مناطق جنوبی ارمنستان، مسیر مواصلاتی ایران به ارمنستان، در محدوده استان‌های سیونیک و وایوتس‌دزور بار دیگر دچار اختلال و وضع مقررات منع رفت و آمد شده است.

بنا به اعلام مقامات ارمنستان، تردد در مناطقی از استان وایوتس‌دزور به طور کامل متوقف شده است و در استان سیونیک نیز به علت یخبندان در همه مسیرها، در فاصله شهرهای گوریس تا کاپان، موارد متعددی از ضرورت توقف رفت و آمد، یک طرفه شدن جاده و منع تردد برای خودروهای سنگین اعمال می‌شود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در زمینه ادامه اختلال در مسیر جاده‌ای ایران و ارمنستان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، به هموطنان اکیداً توصیه می‌کند که تا زمان بهتر شدن وضعیت جوی و رفع خطرات تردد از مسیر جاده‌ای، از حرکت به سمت مرز خودداری کنند و مقررات منع تردد وضع شده از سوی مقامات مسئول در ارمنستان را مورد توجه داشته باشند

کد خبر 5452640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha