۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲

سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

آموزش حضوری مدارس چهارمحال وبختیاری آغاز شد

آموزش حضوری مدارس چهارمحال وبختیاری آغاز شد

شهرکرد- سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت حضوری مدارس استان از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیریان صبح یک شنبه در آئین بازگشایی مدارس با اشاره به گذشت ۲۵ ماه از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در این مدت فعالیت آموزش در استان با مجاهدت کادر آموزشی تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه ضربه مهلکی در طول این ۲۵ ماه به مسئله آموزش وارد شده است، تصریح کرد: افت شدید پنهان و آشکار تحصیلی دانش آموزان، ورود دانش آموزان به فضای نا امن اینترنت، برهم خوردن ساعت خواب و بیداری، کم تحرکی و افزایش چاقی در بین دانش آموزان، ایجاد خستگی مفرد و به خطر افتادن سلامت روان دانش آموزان در این مدت رخ داده است.

سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری وارد شدن آسیب جدی بر مهارت اجتماعی دانش آموزان، تندخویی و تغییر سبک زندگی در بین دانش آموزان را از دیگر مشکلات ایجاد شده در دوران شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: با مصوبه ستاد ملی کرونا و فروکش کردن بیماری از امروز مدارس ۱۷ منطقه آموزشی استان به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

امیریان با اشاره به همراهی خانواده‌ها در بازگشایی مدارس، ادامه داد: کلیه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه مقدمات بازگشایی مدارس از قبل انجام گرفته است، مطرح کرد: زدن ماسک، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تهویه مناسب از جمله الزامات برای برگزاری آموزش‌های حضوری است.

سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر فعالیت مدارس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: این مهم به منظور اطمینان از پایدار بودن این شرایط در کلیه مدارس استان انجام خواهد گرفت.

امیریان با بیان اینکه فضای شبکه شاد تنها برای آموزش‌های مکمل خواهد بود، اظهار کرد: برنامه‌ای برای آموزش مجازی وجود ندارد و آموزش‌ها کاملاً به صورت حضوری خواهد بود.

کد خبر 5457878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha