۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۰۱

به بهانه وقوع جنایت ادعایی در بوچا؛

آمریکا و انگلیس خواستار تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر شدند!

آمریکا و انگلیس خواستار تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر شدند!

مقامات آمریکا و انگلیس به بهانه وقوع جنایت ادعایی در شهر «بوچا» واقع در اوکراین، خواستار تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: در حال بحث در مورد تعلیق روسیه از شورای حقوق بشر سازمان ملل هستیم!

سفیر ایالات متحده در سازمان ملل گفت که واشنگتن در واکنش به تصاویر منتشر شده از شهرک بوچا، تلاش خواهد کرد تا عضویت فدراسیون روسیه در شورای حقوق بشر سازمان ملل را به حالت تعلیق درآورد!

به گزارش یورونیوز، لیندا توماس گرینفیلد در یک پیام توییتری ادعا کرد:‌ ما نمی‌توانیم اجازه دهیم یک کشور عضو که در حال نقض کلیه اصولی است که به آن‌ها اعتقاد داریم، از کرسی شورای حقوق بشر سازمان ملل بهره ببرد!

به گزارش ایندیپندنت، لیز تراس وزیر امورخارجه انگلیس هم در واکنشی مشابه به ادعای وقوع جنایت در شهر «بوچا» در اوکراین خواستار تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد شد!

این در حالیست که کشورهای جهان موضوع جنایت های آمریکا و انگلیس در بمباران یوگوسلاوی و نیز تجاوز به عراق را از یاد نبرده اند.

کد خبر 5459321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن ازتبریز IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      باسلام واحترام دوستان گرامی سیاسیون روسیه بی شعور ترین افراد روی زمین هستند آنها نیز به همسایه خود ضربه زدند تابرای مردم کشورهای همسایه معلوم شود که روسیه کشور قبل اطمینان برای وابستگی نیست وبه تدریج از این کشور خبیث دور شوند همانگونه که کشورهای اطراف ایران از ایران دور شده وبرعلیه ما شده اند