۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۵۳

استاندار مازندران:

چادرخوابی نوروزی در مازندران نداشتیم/تکلیف جهادی در اقتصاد

چادرخوابی نوروزی در مازندران نداشتیم/تکلیف جهادی در اقتصاد

ساری - استاندار مازندران شمار مسافران نوروزی را در استان حدود ۲۰ میلیون نفر ذکر کرد و گفت: تعطیلات نوروز در استان شاهد پدیده چادرخوابی نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان با اظهار اینکه در ایام نوروز خدمات خوبی ارائه شد، افزود: اولین باری بود که در نوروز چادرخوابی نداشتیم و کسی به خاطر نداری در خیابان و چادر نماند.

وی با اظهار اینکه تلاش‌های خوبی برای خدمات دهی به مسافران صورت گرفته است، از تلاش‌های مسئولان از جمله فرمانداران تقدیر کرد و افزود: مجمع نمایندگان نیز همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی دارد و نمایندگان در سطح ملی پیگیر مطالبات استان هستند.

وی ادامه داد: در سایه همدلی و همکاری می‌توان کارهای خوبی را در استان اجرا کنیم و در سال گذشته اتفاقات خوبی در استان رخ داد و با تلاش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بیماری کرونا به خوبی مدیریت و مهار شده است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه مردم با خیال راحت ایام عید را به سفر رفتند، افزود: حدود ۲۰ میلیون مسافر در ایام نوروز به استان سفر کردند و خوشبختانه مدیریت سفر خوب بوده است.

حسینی پور با عنوان اینکه در دولت سیزدهم ساعت کار نمی‌شناسیم، گفت: مدیران باید به صورت جهادی و ۲۴ ساعته برای مردم کار کنند زیرا تکلیف ما در حوزه اقتصاد، جهاد است.

وی تمرکز بر تولید با مؤلفه‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین را راهکار برون رفت از مشکلات برشمرد و گفت: این دستورالعمل باید از سوی مدیران در مأموریت‌ها و برنامه‌های جاری مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه به فرمایش مقام معظم رهبری باید به عنوان فرمان و دستور نگریسته شود، گفت: همه باید تلاش کنیم تا این فرمان و دستور به نتیجه رسد و طی چندسال متوالی با محورقراردادن تولید، رشد اشتغال، افزایش درآمد سرانه، افزایش رضایت عمومی را شاهد بودیم.

استاندار مازندران افزود: برنامه‌های مدیران باید عملیاتی و قابلیت سنجش داشته باشد و از کلی گویی پرهیز شود و تمامی برنامه‌ها راستی آزمایی خواهد شد.

کد خبر 5463089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      0 0
      کاش تو چادر میخوابیدم فضای ازاد بود مدارس را به کرونا الوده نمیکردنکسی که میخواد بره مسافرت برای فکر جیب وجایش رابکند یا در خانه بنشیند حوله ولنگ روی پلهای شهرهای مازندران اویزان کردند صحنه جالبی بود ببخشید اقای استاندار محترم استقبال از مسافر یعنی گسترش کرونا ابتلا ومرگ مردم این کارها افتخار نداره