۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰

استاندار خوزستان:

١٠٠ هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن در خوزستان احداث می‌شود

١٠٠ هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن در خوزستان احداث می‌شود

استاندار خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز را برای احداث ١٠٠ هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف این استان تأمین کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز چهارشنبه در نخستین نشست شورای مسکن خوزستان در سال ١۴٠١ با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی سازمان‌ها و ادارات مرتبط اظهار کرد: نخستین شورای مسکن به دلیل اهمیت ساخت و تأمین مسکن برای افراد فاقد منزل مسکونی در سال ١۴٠١ تشکیل شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز را برای احداث ١٠٠ هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف این استان تأمین کرده است.

خلیلیان افزود: ٢١۴ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کرده‌اند؛ البته همه این افراد واجد شرایط نیستند.

وی با بیان اینکه ١۴٠ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام شده مسکن از شرایط لازم دریافت برخوردارند، ادامه داد: این افراد اکنون در حال طی کردن مراحل مختلف کار هستند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای ساخت مسکن باید میان اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بانک‌ها هماهنگی لازم انجام شود و بنا شده که بانک‌ها کار را تسریع کنند.

خلیلیان با اشاره به مشکلات موجود میان اداره کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ثبت اظهار کرد: در این جلسه هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌ها صورت گرفت تا کار سرعت بیشتری پیدا کند و اسناد سریع‌تر در اختیار متقاضیان برای دریافت وام قرار گیرد.

وی گفت: سرعت کار در حال افزایش است و امید می‌رود که بتوان قدم بزرگی را برای افراد فاقد مسکن در خوزستان برداریم.

کد خبر 5466395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha