۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲:۱۰

پس از گفتگو با دبیرکل اعلام شد؛

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از عملکرد سازمان ملل ناامید است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از عملکرد سازمان ملل ناامید است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از عدم محکومیت پرتاب موشک‌های مقاومت فلسطین از غزه توسط سازمان ملل ابراز ناامیدی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست، «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد گفتگو کرد.

گزارش شده که گفتگوی بنت و گوترش درباره تحولات در سرزمین‌های اشغالی بوده است و در این گفتگو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از عملکرد سازمان ملل نسبت به عدم محکومیت موشک‌های پرتاب شده از سوی مقاومت فلسطین ابراز ناامیدی کرده است.

در این گزارش آمده است که بنت به گوترش گفت: «جامعه بین‌الملل نباید در خدمت برنامه‌های سازمان‌های مسلح باشد.»

در حالی که نظامیان صهیونیستی طی چند روز گذشته با باتوم و گاز اشک آور بارها و بارها به نمازگزاران مسجدالاقصی هجوم و یورش آورده اند، اکنون بنت در گفتگوی خود با دبیرکل سازمان ملل ادعا کرده است که افرادی از قبل سنگ‌ها و بمب‌های آتشین را برای استفاده از داخل مسجد آماده کرده بودند و اگر ما نظم را برقرار نمی‌کردیم، ده‌ها هزار مسلمان نمی‌توانستند نماز بخوانند.

گفته شده دو طرف همچنین در مورد سفر پیش روی دبیرکل سازمان ملل متحد برای دیدار با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه و «ولدیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین، و تلاش‌ها برای حل و فصل اوضاع بین روسیه و اوکراین گفتگو کردند.

کد خبر 5473655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 0
      اسراییل بی شرف درکتابهایش بقیه ملل راحیوان خودش میداند که یاسرکشندیاوحشی انوقت ازسازمان ملل که برابری بشررادارد حرف میزند ازادی بشری هم که اسراییل ازان حمایت میکند ترویج بی بندوباری وکثافت کاری به اسم حقوق ازادی بشر وباسردرکثافت وماندن وسقوط بیشتردرمنجلاب حرص تجاوزات اخلاقی واقتصادی است