۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۶

کمیته امور اسرای فلسطین اعلام کرد؛

صدور ۵۵۰ حکم بازداشت موقت علیه فلسطینیان در سال جاری میلادی

صدور ۵۵۰ حکم بازداشت موقت علیه فلسطینیان در سال جاری میلادی

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی، بیش از ۵۵۰ حکم بازداشت موقت را علیه فلسطینیان صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی، بیش از ۵۵۰ حکم بازداشت موقت را علیه فلسطینیان صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، این مرکز حقوقی در گزارشی تاکید کرد که بیشتر این احکام در ماه‌های مارس و آوریل صادر شده است.

در این گزارش آمده است که از زمان خیزش سراسری فلسطینیان در سال‌های گذشته به ویژه سال ۲۰۱۶ تا به امروز، این میزان از احکام بازداشت موقت بی‌سابقه بوده است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری، شمار فلسطینیان تحت بازداشت موقت در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ۷۰۰ نفر برسد.

پیشتر اعلام شده بود که اسرای تحت بازداشت موقت در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای صد و چهاردهمین روز متوالی دادگاه‌های صهیونیست را در اعتراض به بازداشت موقت خود تحریم کردند.

منابع رسانه‌ای در همین راستا عنوان کردند: نزدیک به ۵۰۰ اسیر فلسطینی که بدون هرگونه تفهیم اتهامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت بازداشت موقت هستند، خواستار آزادی خود هستند. خبر دیگر اینکه دو کارگر فلسطینی امروز یکشنبه در نزدیکی دیوار نژادپرستانه حائل در غرب طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

کد خبر 5476450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha